Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Lou87

Antonsmor <3 skriver:

im sorry to be the party killer, men helt ærligt så synes jeg sgu det er lidt lavt at sidde og bitche over din kæreste herinde fordi han er syg !! Jeg er sikker på han ikke synes det er spor sjovt, måske du bare skulle tag at finde det overskud frem du helt sikkert ville kræve af ham hvis det var dig der lå syg så længe. . . 

Come on - det er jo bare god sort humor ??
Hvis du læser hele tråden igennem står der også hun sys han er dejlig trods sine mærkelige kommentarer midt om natten
Så tror skam ikk du skal være bekymret her - der er da klart en kærlig humoristisk undertone

Og til TS: så go humor! en go-nat griner og en reminder om hvor heldig jeg vidst er med en nærmest-aldrig-syg-mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Masig

Kay skriver:

så må han jo blive hos dig

Ja så må jeg jo slås med ham om fjernebetjeningen hehe... Bliver rart når hans drengerum er færdigt og han kan gå derind og se fodbold

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Antonsmor <3 skriver:

im sorry to be the party killer, men helt ærligt så synes jeg sgu det er lidt lavt at sidde og bitche over din kæreste herinde fordi han er syg !! Jeg er sikker på han ikke synes det er spor sjovt, måske du bare skulle tag at finde det overskud frem du helt sikkert ville kræve af ham hvis det var dig der lå syg så længe. . . 

Har du nogensinde hørt om begrebet sort humor?

Hvis du ikke kan se det morsomme i det her, ville du da dø hvis du vidste hvad vi "gjorde ved hinanden" herhjemme.

Anmeld

26. april 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Har du nogensinde hørt om begrebet sort humor?

Hvis du ikke kan se det morsomme i det her, ville du da dø hvis du vidste hvad vi "gjorde ved hinanden" herhjemme.

der er sgu forskel på at joke med hinanden og AF hinanden ! Jeg har sgu også sort humor, men jeg kunne sgu ikke finde på at sige sådan om min kæreste med mindre han vidste det ! for det er da så meget at gå om ryggen på ham! 

Ville du ikke blive ked af det hvis din kæreste havde skrevet noget lignende om dig på nettet uden at fortælle dig om det ? 

Anmeld

26. april 2012

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

Ha ha ha

Håber, at han snart bliver frisk igen

Anmeld

26. april 2012

Mettefpigen

Kay skriver:

aftale så har jeg endelig en at se bold med... her hjemme er det nemlig kun mig der elllsker fodbold

Ajj den er jeg også med på!!!!  Bare helst ikk Brøndby.... Hahaha.. Ellers hopper jeg bare på bajerne

Anmeld

26. april 2012

Kay

Masig skriver:

Ja så må jeg jo slås med ham om fjernebetjeningen hehe... Bliver rart når hans drengerum er færdigt og han kan gå derind og se fodbold

hihi god ide... gad vide om jeg også en dag får sådan et

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Antonsmor <3 skriver:

der er sgu forskel på at joke med hinanden og AF hinanden ! Jeg har sgu også sort humor, men jeg kunne sgu ikke finde på at sige sådan om min kæreste med mindre han vidste det ! for det er da så meget at gå om ryggen på ham! 

Ville du ikke blive ked af det hvis din kæreste havde skrevet noget lignende om dig på nettet uden at fortælle dig om det ? 

Hahahahaha .. Nej, blev ikke sur da han prøvede at sælge mig på facebook. Ej heller da han (til en vildt fremmede) efter en kompliment rettet mod mig, spurgte om han ikke nok ville tage mig med hjem.

Kan godt nok ikke se hvorfor du er så fornærmet.

Anmeld

26. april 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Ajj den er jeg også med på!!!!  Bare helst ikk Brøndby.... Hahaha.. Ellers hopper jeg bare på bajerne

ja dem holder jeg mig jo sjovt nok fra i øjeblikket

Anmeld

26. april 2012

celkt

HAHAHAHA!!!

har siddet og lsæt brudstykker op for min kæreste, - han siger, han græmmer sig over sine med-mænd!! Og foreslår forøvrigt, at I skal tage dem ud bagved, et kvikt nakkeskud, og så er det hurtigt overstået!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.