Lettere brugt kæreste byttes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.643 visninger
79 svar
0 synes godt om
24. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg smider håndklædet i ringen, jeg vil gerne have kigget på min ansøgning om at få byttet min kæreste. Gerne til noget nemmere husdyr-hold, som kaniner f.eks.

Han er let brugt/slidt i kanterne, han er sød, blid og rar. Perfekt far. Ærlig og kærlig. Sådan rigtig moderne blød mand. Handyman - hvis vindforholdende er korrekte.

Men han er pt syg. Kører på 3. uges maveinfluenca og jeg vil utroligt gerne hvile mine ører, de bløder af alt det ynk...

Vil meget gerne bytte igen, når han er stoppet med at være syg og have ondt af sig selv. Men lige nu ville det være lækkert hvis een af jer kunne bytte?

Jeg bytter gerne med en lettere doven mand. Han er sød og kærlig, men romantik har han ikke lært, han lader ikke til at forstå hvorfor man skal rydde op, og han mener bestemt at en Brøndby kamp er vigtigere end ALT ANDET.... Jeg kan give sundhedsgaranti, men tømmermænd er desværre ikke dækket af stamtavlen, så dem kan jeg ikke forhindre han får.... De kan dog til tider være mindst ligeså slemme som maveinfluenza...

Jeg er villig til at arrangere en prøve-uge for at se om vi er tilfredse med byttehandlen...

Anmeld

24. april 2012

Blirnokaldrigfru

Hvis du vil bytte med kaniner er jeg frisk tror godt der kan være en mand, der hvor vores kaniner går, de har meget plads 

Anmeld

24. april 2012

Nattøs

Jeg vil ikke bytte min skat ud  elsker ham som den han er

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg bytter gerne med en lettere doven mand. Han er sød og kærlig, men romantik har han ikke lært, han lader ikke til at forstå hvorfor man skal rydde op, og han mener bestemt at en Brøndby kamp er vigtigere end ALT ANDET.... Jeg kan give sundhedsgaranti, men tømmermænd er desværre ikke dækket af stamtavlen, så dem kan jeg ikke forhindre han får.... De kan dog til tider være mindst ligeså slemme som maveinfluenza...

Jeg er villig til at arrangere en prøve-uge for at se om vi er tilfredse med byttehandlen...

Arj ... lige dér takker jeg pænt nej

Manden herhjemme har 0 interesse i fodbold og bajere - så det ville være et selvmål (Fik du den?)

Vi kan lade dit opslag stå, måske der er en anden der lige er i hjørnet til sådan en

Anmeld

24. april 2012

TeamRocket

hahaha  Klasse.

Anmeld

24. april 2012

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Hvis du vil bytte med kaniner er jeg frisk tror godt der kan være en mand, der hvor vores kaniner går, de har meget plads 

Gad godt se ham i hovedet, når han fandt ud af at "ferieophold" faktisk betød "Kanin-løbegård"

Anmeld

24. april 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Arj ... lige dér takker jeg pænt nej

Manden herhjemme har 0 interesse i fodbold og bajere - så det ville være et selvmål (Fik du den?)

Vi kan lade dit opslag stå, måske der er en anden der lige er i hjørnet til sådan en

Hahaha, selvmål - godt comeback

God bedring til din kæreste, håber snart du får ro og han, bedre mave

Anmeld

24. april 2012

Kay

Anonym skriver:

puhh jeg har lidt myre ude på terassen jeg kan bytte med... de er nemme og passer sig selv... ik så nemme at dresere... og yngler som bare pokker... dem vil jeg gerne bytte med...

Anmeld

24. april 2012

Kay

Masig skriver:

jamen en brødnby kamp er også vigtigere end alt andet... hvis du ik finder en aftager så har jeg øl, stor fladskærm og en bræk spand... tilgengæld kan du få.... hmmm.... hvad kan jeg dog bytte med.... en fin hjemme bagt kage??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.