Lebbe/boesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kunne sagtens acceptere det og ville bakke ham eller hende op. Dog ville jeg være ked af det, hvis det kom som en stor overraskelse for mig. Jeg håber og tror, at jeg kender mine børn så godt, at jeg allerede ville have det på fornemmelsen, før det blev sagt højt. Mest, fordi det ville være hårdt at vide, at han eller hun havde skullet gå og ruge over det alene uden at kunne betro sig til mig. For min ene søns vedkommende er jeg allerede nu forberedt på, at det godt kan være den vej, han går, og det har vi det helt fint med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Tulle28

Jeg har svaret ja, men ved ikke om jeg SAGTENS ville kunne acceptere det. Jeg vil elske mine børn uanset hvad, men forestiller mig det er en "kamel der lige skal sluges" uanset hvor frigjort man er.

Anmeld

21. april 2012

TeamRocket

Jeg er glad hvis de er dem selv og er lykkelige. Bøsse, lesbisk, hetro- whatever makes you happy honny

Anmeld

21. april 2012

Muhmi

SELVFØLGELIG ville jeg acceptere det!!

Faktisk er jeg 100% ligeglad med hvilke seksuelle ting min søn skulle foretage sig, så længe han ikke kommer til skade....

Ville synes det var lidt ærgeligt at hans gener ikke ville komme videre, men prøver at helgadere mig på den måde, ved at få mere end et barn

Anmeld

21. april 2012

Laura.

Jeg har stemt blankt.. jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere.. Jeg har selv kendt en bøsse og han var et godt menneske.. men tror alligevel at sådan en nyhed ville være svær at sluge..

Anmeld

21. april 2012

maria_wlt

JA for pokker ville jeg acceptere det....alt andet ville da være u-moderligt...

Man er FØDT sådan, så hvis man har et problem med det så skal man faktisk takke sig selv da det er os der "laver" dem...

Man kan ikke tillade sig at være imod nogen der er født med noget "anderledes"...Er det ikke det vi altid siger?!

Anmeld

21. april 2012

Isabella_mor

vi har selv snakket om det at muligheden er der med vores søn.. og kommende børn i fremtiden at de springer ud som homosexuel, transexuel eller crossdresser eller noget helt andet, og vi finder det ikke unaturligt eller latterligt, så hvis det er det sker vil vi støtte ham i det, han skal også helst opdrages uden at frygte at kunne komme til os med den slags. så han ikke skal leve med en byrde på skuldrene hvis det er sådan... 

Anmeld

21. april 2012

MissTas

1234567890 skriver:

sidder lige og ser dr. phil... hvor der er nogen foraeldre der ikke vil acceptere at deres datter har meldt ud at hun er lebbe.

Hvordan ville i reagere hvis jeres soen fortalte jer at han er boesse eller jeres datter fortalte hun var lebbe? (altsaa naar de er vokset op)

Ville i kunne acceptere det ?

kan godt være at jeg lige skulle sluge den, men så længe mit barn er glad, så er jeg det også.. så er det det hun bliver lykkelig med, så accepterer jeg det selvfølgelig også som forælder

Anmeld

21. april 2012

bullerbassen

Ja det ville jeg kunne . Så længe mine børn er glade og tilfredse . Ikke mindst lykkelige . Prøver at lærer mine børn de skal være tro mod sig selv . Og det gælder også i deres kærligheds liv .

Anmeld

22. april 2012

Nessie

Tja, er han bøsse, så er han jo bøsse, og det kan ingen ændre på, og han vil jo altid være min dreng uanset hvem han forelsker sig i

Jeg vil dog håbe, at jeg godt "ved" det, inden han selv fortæller det, ellers har jeg da ikke været særlig opmærksom på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.