Lebbe/boesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2012

morethanperfect

Selvf. ville jeg det

Det er da ikke noget deres forældre skal bestemme ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

MorDk

JA 100%

Jeg elsker mit barn ubetinget og det vigtigste for mig er han er lykkelig!!!

Anmeld

21. april 2012

Hvem?

1234567890 skriver:

sidder lige og ser dr. phil... hvor der er nogen foraeldre der ikke vil acceptere at deres datter har meldt ud at hun er lebbe.

Hvordan ville i reagere hvis jeres soen fortalte jer at han er boesse eller jeres datter fortalte hun var lebbe? (altsaa naar de er vokset op)

Ville i kunne acceptere det ?

Selvfælgelig ville jeg kunne det, det er mine børn og jeg vil elske dem uanset hvad

Anmeld

21. april 2012

wamse

Ja det ville jeg uden nogen former for tvivl kunne acceptere. Hele mit mål som mor, er at mine børn får et godt liv. Et liv hvor de føler sig elsket for den de er, og ikke for hvad de er. Jeg ville uden at blinke acceptere det, for intet er vigtigere end kærligheden til mit barn.

Anmeld

21. april 2012

Pikku Myy

Ja, jeg ville sagtens kunne acceptere det, men det vil stadig være en stor mundfuld. Jeg ønsker det bedste liv muligt for min søn, og selvom vi lever i 2012, er der stadig mange fordomme om homoseksuelle, som jeg ikke ønsker min søn skal udsættes for. Resultatet ville nok blive en (lidt for?) overdrevet støtte fra hans mor   

Anmeld

21. april 2012

FamilenStorm

Helt bestemt.. Så længe hun er lykkelig er vi glade.. Det står hende frit for..

Anmeld

21. april 2012

Tvillingemor80

Det ville jeg havde det helt fint med !

Anmeld

21. april 2012

Silas&Mille

jeg ville acceptere det 100 %.

kan ikke se hvorfor man ikke skulle gøre det.

Man vælger ikke selv sin seksualitet.

Anmeld

21. april 2012

l.kjoeller

Ville jeg sagtens kunne. min x svingerinde var lesbisk og syns på ingen måde der var noget underligt idet. Man skal jo huske at det ikke er et valgt man tager, men man er skabt sådan. Man ønsker vel altid sit barn er lykkeligt, og er det i et same sex forhold, er det helt ok med mig.

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Absolut! Det ville jeg godt kunne acceptere  Hvad er der galt i at være homoseksuel?? Jeg har flere veninder som er lesbiske 

Hun er min datter, så jeg vil elske hende lige meget hvad der sker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.