Lebbe/boesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i kunne acceptere jeres soen/datter som boesse/lebbe?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.064 visninger
63 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Gravid2012

sidder lige og ser dr. phil... hvor der er nogen foraeldre der ikke vil acceptere at deres datter har meldt ud at hun er lebbe.

Hvordan ville i reagere hvis jeres soen fortalte jer at han er boesse eller jeres datter fortalte hun var lebbe? (altsaa naar de er vokset op)

Ville i kunne acceptere det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja uden problemer! Kender flere bøsser og lesbiske og de er jo mennesker som alle os andre vh stine

Anmeld

21. april 2012

Gravid2012

StineW79 skriver:

Ja uden problemer! Kender flere bøsser og lesbiske og de er jo mennesker som alle os andre vh stine

Anmeld

21. april 2012

Ryberg

Jeg har intet imod lebber eller bøsser...

men jeg kunne alligevel ikke sætte kryds i "Ja sagtens!" ... for jeg tror alligevel der vil være noget i mig der tænker, at det er da lidt underligt...

Ikke forkert, bare underligt....

Men jeg vil acceptere det, respektere det og gøre alt jeg kan for at støtte mit barn i det...

Anmeld

21. april 2012

JH12

Min kommende datter må blive lige hvad hun vil, det er hendes liv og hendes valg.. Og lige meget hvad hun måtte vælge vil jeg bakke hende op, hvilket jeg ved hendes far/ min kæreste er enig i..

Anmeld

21. april 2012

NinaNymannMadsen

ja det ville jeg sagtens kunne.
er i familie med et bøssepar og jeg er selv biseksuel. for mig er det vigtigst at mine piger finder den største kærlighed i deres liv og de er lykkelige over deres valg, og så støtter jeg dem i deres valg.

Anmeld

21. april 2012

Jonatansmor

Jeg har intet problem med homoseksuelle, endte det op med at drengen fandt ud af han var det, kan jeg intet sige til det.

Tror ikke det ville skabe det store familiedrama herhjemme

Anmeld

21. april 2012

ano14316

1234567890 skriver:

sidder lige og ser dr. phil... hvor der er nogen foraeldre der ikke vil acceptere at deres datter har meldt ud at hun er lebbe.

Hvordan ville i reagere hvis jeres soen fortalte jer at han er boesse eller jeres datter fortalte hun var lebbe? (altsaa naar de er vokset op)

Ville i kunne acceptere det ?

Jeg ville ingen problemer have med det..

Kender en del bøsser, og et par lesbiske.. og det har aldrig rørt mig, og folk var til det ene eller det andet, eller begge dele for den sags skyld...

Men det hedder altså lesbisk... lebbe er en smule nedsættende..

Anmeld

21. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville godt kunne acceptere det, da jeg selv kender nogle homoseksuelle, men jeg ville nok synes det er lidt underligt og skulle have lidt tilvæningstid.

Anmeld

21. april 2012

Talbutikken

Intet problem.. Om mine unger er til drenge eller piger.. De er og vil altid være mine unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.