Lebbe/boesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Fenja09

Mine børn betyder langt mere for mig, end hvilken seksualitet de har. Så ja jeg ville kunne acceptere det, men manden herhjemme ville have ekstremt svært ved det, især hvis det var hans søn der var homoseksuel. Tror måske også at nogen mænd har sværere ved at acceptere det, end kvinder.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Malene76

Det ville ikke være et problem for mig. Jeg har venner der lesbiske og bøsser. Intet er forandret for mig da de ssprang ud. De er stadig de fantastiske mennesker jeg har kendt længe.

En side bemærkning... Sjovt at de 2 % der ikke kunne acceptere det, de har ikke kommenteret.

KH Malene

Anmeld

22. april 2012

mpr

Ville ikke have noget imod det overhovedet Min svigerinde er homoseksuel og hun er et af de dejligste mennesker jeg kender

Må bare sørge for jeg får et par børn, og så må jeg håbe at om de er homoseksuelle eller ej at der så kommer børnebørn alligevel på et tidspunkt

Anmeld

22. april 2012

Kruse90

Selvfølgelig ville jeg kunne det.
For mig er det ikke en skam, og slet ikke noget de skulle være nervøse for at komme og fortælle mig

Anmeld

22. april 2012

Mutti2

100 % jeg vil altid støtte min datter og kommende børn i alt hvad de er, gør og ikke gør:-) det er noget jegselv har manglet. Deraf kender jeg vigtigheden af det. Desuden vil hun altidvære min elskede datter, uanset hvad hun er til. Kan virkeligt ikke se et problem i at Være til det samme køn  

Knus

Anmeld

22. april 2012

SjeBets

Der er ingen tvivl, det ville ikke genere mig hvis at nogle af mine børn eller bonus børn viste sig at være homoseksuel, det er medfødt, lige som at vi tænder på forskellige ting, jeg er til en type mand, og min veninde er til en anden type mand og min anden veninde er til piger. Det er helt noget med hvordan man er koblet sammen i knolden, og der er vi heldigvis ikke ens .. og det er en skræmmendde tanke for mig. 

Så ja det skal ikke genere mig overhovedet, og hvis jeg ikke får børnebørn så går det nok alligevel ...

Anmeld

22. april 2012

.....

Ja jeg ville sagtens kunne acceptere det..I starten ville det nok være lidt underligt, men derefter ville jeg nok vænne mig til det. Uanset hvilken seksualitet du har, er man stadigvæk ligeså meget menneske som alle andre .

Anmeld

23. april 2012

Tanjadamgaard

Ja, selvfølgelig ville jeg kunne acceptere det  

Anmeld

29. april 2012

Metteris

Det er godt nok utroligt at nogle kan have så svært ved det!!! 

Forstår slet ikke de tanker om at det er lidt svært at sluge osv. 

Det ville ikke røre mig om mit barn var homoseksuelt. Ligesom jeg ville være ligeglad med om de foretrak vanilleis eller chokolade is. Eller begge dele. Eller al slags is. 
Det er sørgeligt at flere nævner at de ville være kede af at det på barnets vegne fordi det kan være svært at blive acceptere osv - Det er jo netop den holdning der gør at det kan være svært!

Og ja, det hedder lesbisk. Lebbe er virkelig nedsættende. Foretrækker sådan set at det kaldes homoseksuel. 

- Hvorfor går folk så meget op i kønnet? Vi er jo alle sammen mennesker og det er vel det indre det kommer an på?
Personligt kunne jeg selv forelske mig i hver som helst, hvis jeg var tiltrukket af deres personlighed. Jeg ville være ligeglad om de var høje, lave, mand, kvinde, transeksual, blond, sorthåret... Jeg ville nok finde dem lækre og tiltrækkende hvis jeg var forelsket i dem jo 
Kærlighed er jo bare kærlighed 

Anmeld

29. april 2012

Laura.

Det er godt nok utroligt at nogle kan have så svært ved det!!! 

Forstår slet ikke de tanker om at det er lidt svært at sluge osv. 

Det ville ikke røre mig om mit barn var homoseksuelt. Ligesom jeg ville være ligeglad med om de foretrak vanilleis eller chokolade is. Eller begge dele. Eller al slags is. 
Det er sørgeligt at flere nævner at de ville være kede af at det på barnets vegne fordi det kan være svært at blive acceptere osv - Det er jo netop den holdning der gør at det kan være svært!

Og ja, det hedder lesbisk. Lebbe er virkelig nedsættende. Foretrækker sådan set at det kaldes homoseksuel. 

- Hvorfor går folk så meget op i kønnet? Vi er jo alle sammen mennesker og det er vel det indre det kommer an på?
Personligt kunne jeg selv forelske mig i hver som helst, hvis jeg var tiltrukket af deres personlighed. Jeg ville være ligeglad om de var høje, lave, mand, kvinde, transeksual, blond, sorthåret... Jeg ville nok finde dem lækre og tiltrækkende hvis jeg var forelsket i dem jo 
Kærlighed er jo bare kærlighed 

Jeg må være en af dem du hentyder til. Som jeg skriver, så ved jeg ikke hvordan jeg ville reagere, og jeg har da lov til at have det sådan. Hvorfor skal der stilles spørgsmålstegn ved det ? Jeg synes da det er fedt at nogle vil have det helt cool med det og fred da være med det.. Jeg har intet imod homoseksuelle og kunne ikke drømme om at protestere (staves?) hvis min datter engang kommer og siger at hun er til samme køn. Men jeg ville heller ikke kunne stå og juble.

Jeg er efterhånden træt af, at hvis man har en anden holdning herinde i dette forum, eller hvis man i en tråd - som denne - går stik modsat flertallets svar, så bliver man enten overfuset eller gjort til skurk. Ikke at det er sket i denne debat, men tror ikke at mange ville skrive i den, hvis de havde anden mening i frygt for at blive overfuset. Forstå mig ret.

Glem ikke at vi har hver vores holdninger og det kan ikke siges for tit !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.