onlyme skriver:
Det er ikke det jeg siger,. Men jeg kender nogle der er sammen med det andet køn hvor han hun er obs på det, og de derfor har fælles aftale om det er ok han hun får afsat sine fristelser ved samme køn,.-!
Og jeg tror bare ikke på det er medfødt, og der findes ingen konkrete beviser om dette, derfor er det hver sin mening,.! Og derfor gider jeg ikke skulle bruge tid på at diskuterer det,.!
Lige det du siger er altså lodret løgn. Det ER bevist at det at være homoseksuel er medfødt. Så det er altså IKKE et valg man tager, og mener du det, jamen så tager du altså grueligt fejl!
Det eneste der endnu ikke er bevist er, hvorvidt det skyldes et bestemt gen, flere gener eller påvirkning under fosterudviklingen. Men det ER altså medfødt!
At nogle, som du her fortæller om, vælger at leve i et heteroseksuelt forhold på trods af at de reelt er homoseksuelle, det er jo så et valg de har taget, ja, men de har jo ikke valgt om de er homoseksuel eller ej, de har bare valgt at undertrykke sig selv og leve i et heteroseksuelt forhold i stedet for.
Anmeld