Lebbe/boesse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2012

celkt

Jeg ville overordnet set være ligeglad med hvordan mine børn ville vælge at leve deres liv på dette punkt. Men, - der er jo altid mere til det end som så. Det er uden tvivl ikke den nemmeste måde at vælge at leve sit liv, med alle de fordomme og sågar had, de kan møde. Og så er der problemstillingen om at kunne få børn. Er det en af mine døtre, er det jo noget nemmere, end hvis det var min søn, der var homoseksuel. Og det må også være en stor psykisk belastning at skulle forholde sig til, at det man er kan forhindre at man kan blive forælder.

Så ja, jeg ville respektere det, men absolut ikke ønske det for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2012

twinboys

StineW79 skriver:

Ja uden problemer! Kender flere bøsser og lesbiske og de er jo mennesker som alle os andre vh stine

Anmeld

29. april 2012

4xGreve

1234567890 skriver:

sidder lige og ser dr. phil... hvor der er nogen foraeldre der ikke vil acceptere at deres datter har meldt ud at hun er lebbe.

Hvordan ville i reagere hvis jeres soen fortalte jer at han er boesse eller jeres datter fortalte hun var lebbe? (altsaa naar de er vokset op)

Ville i kunne acceptere det ?

Ja det vil jeg godt kunne..

Så længe de er lykkelige så er jeg glad deres lykke betyder alt for mig og jeg skal ikke være den der står i vejen for at de bliver lykkelige!

Min børn er min børn og jeg elsker dem overalt og det er der intet der kan ændre på og da slet ikke hvad køn de er til! 

Anmeld

29. april 2012

MortilElias2010

Den snak har vi for længst haft herhjemme og det ville ikke ryste os i vores grundvold på nogen måde. Elias skal være lykkelig og han vil altid være vores søn, respekteret og højTelsket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.