Kører på reserverne :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2012

Frøken J.

ano14316 skriver:

Jeg ved ikke hvad der sker med de unger, alle børnene i den ene mdr gruppe er sådan.. magnus havde sin første sammenhængende søvn på mere end 1 time i nat på 5 dage..så fat mod, det bliver bedre, men det er mega hårdt...

Åh puuuha.. Så kan man prøve at sige til sig selv det bare er en fase. Eller håbe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2012

Frøken J.

tarkoflen skriver:

Har du ikke en, der kan komme og gå en tur med din datter i et par timer, så du kan få lidt ro i weekenden eller måske din kæreste kan? Du trænger til søvn, hvis du ikke skal gå helt op i limningen!

Du får et tons medlidenhed herfra! Har ikke selv børn, så ved ikke præcis hvordan du har det, jeg skal kun tage mig af mig selv... Men det giver bestemt ikke mindre medlidenhed herfra, synes du er sej, at du overhovedet hænger lidt sammen

Kæmpe

Jeg kunne nok i virkeligheden godt bruge en hel dags fri, selvom det lyder helt ondt overfor min datter. ELSKER hende, men når hun også vrøvler lidt om dagen får man brug for migtid. Min mor har tilbudt at passe hende en dag næste uge, men hun skal lige have bilen tilbage fra værksted.

Men tak

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

Kb skriver:

Ved godt at det her måske er den mest trælse trøst af alle, men ikke desto mindre får du den..... Du skal nok få din søvn igen, måske ikke lige i morgen, om seks måneder eller om et helt år Men du får den HELT SIKKERT igen.
Jeg kender mere end godt den følelse du sidder med, men lige så stille, meget stille, så begynder timerne MED søvn at dominere mere end timerne UDEN Bare vent....

Hihi! Det er da en SLAGS trøst Siger altid til mig selv at ALT bare er en fase. Og hun har lige haft en lang periode hvor hun var nem og sov igennem, så man kan da håbe det kommer igen snart..

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

Nessie skriver:

Jeg kender det desværre også alt for godt

Daniel har aldrig været god til at sove om natten, og alligevel så "snyder" han ind i mellem, og sover hele natten. Vi har endda prøvet det en HEL uge i træk, og mor her jublede og troede at natteroderiet var ovre men, nej, det kom skal igen, og sådan veklser det konstant.

Men det med de MEGET få, usammenhængende timers søvn stopper heldigvis, og bliver stille og roligt bedre, så der er håb forude. Men ved godt at det ser håbløst ud lige nu. Der er nærmest ikke noget værre end ikke at få lov at sove.

Håber det snart vender igen, og så vil jeg lige "trøste" med at kroppen vænner sig til at vågne om naten, og så er det ikke så slemt mere

sover Daniel hele natten, vågner jeg alligevel mindst 1 gang, så jeg er stadig forberedt på næste "op-om-natten" periode. Han har sovet igennem 2 nætter i træk nu, det er helt fantasisk

Jeg føler virkelig med dig, for han er jo ved at være en stor dreng. Men ja, det er total unfair når man tror at HEY! Nu sover de igennem! Men så tager de røven på en. RIgtig skod. Men du har ret i man vænner sig til det! HUn har haft en lang periode hvor hun sov igennem før det her, og alligevel vågnede jeg flere gange om natten, min krop tænkte nok: "det plejer jeg jo!"

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

Maise skriver:

en ting er at det kan være tænder, eller måske sult, nu hun vokser så meget. så vær lige obs på evt. væske på mellemøret. Vores clara vågnede en nat 25 gange ( jeg talte) til sidst slæbte jeg hende til ørelægen og ja hum endte med dræn og begyndte at sove igennem. Bare et tip hvis det fortsætter. det er så meget tortur.

Det kan ske jeg skal få hende checket. men der er SÅ meget ventetid på ørelæger i Århus! Jeg ringede til allesammen her i forrige uge fordi jeg selv havde noget akut med ørerne, og alle pånær en havde først tid i slutmaj/juni/juli.

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer søde!!!!

Håber hun snart bryder mønsteret, så du kan få noget velfortjent søvn!!!!

Tak søde

Anmeld

20. april 2012

MortilElias2010

Frøken J. skriver:

Bor i Århus! Og ja, det er sku hårdt!

Sig til hvis du har brug for en hånd 

Anmeld

20. april 2012

Mira0911

Kender det for godt... Har efterhånden lært at leve med jeg stort set hver nat får omkring 4-5 timers søvn... 

Det er hårdt... Nogle dage har de små poder en god nat... 

Lina kan tit have 2 nætter i træk hvor søvnen bare køre, og så starter vi forfra igen... 

Håber du snart får noget søvn... Eller evt. få mormor/farmor til at passe Rose så du kan få indhentet noget af søvnen... 

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

MortilElias2010 skriver:

Sig til hvis du har brug for en hånd 

Det er sødt af dig!

Anmeld

20. april 2012

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Kender det for godt... Har efterhånden lært at leve med jeg stort set hver nat får omkring 4-5 timers søvn... 

Det er hårdt... Nogle dage har de små poder en god nat... 

Lina kan tit have 2 nætter i træk hvor søvnen bare køre, og så starter vi forfra igen... 

Håber du snart får noget søvn... Eller evt. få mormor/farmor til at passe Rose så du kan få indhentet noget af søvnen... 

Føler med dig søde! Håber vi begge snart får mere søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.