Frøken J. skriver:
Ved ikke lige hvad jeg vil med dette emne ud over evt. at høste lidt medlidenhed 
Kører nu på 3-4. aften/nat med dårlig søvn hos Rose. Tager timevis at få hende til at sove, hun vågner konstant, og er frisk midt om natten. I går kl. 2 om natten i nat ved 3-4 tiden. Min kæreste arbejder hårdt og skal røvtidligt op, så jeg tager self. tjansen. Desuden vågner jeg alligevel med det samme hun brokker inde på værelset, så jeg kan lige så godt være den der tager tjansen, når jeg alligevel er vågnet.
Men jeg er bare kørt HELT ned i dag! Sidder her under et tæppe med sorte rander under øjnene. Det er ikke for sjov man bruger frarøvning af søvn som torturmiddel. Og har lige læst en interessant artikel om vigtigheden af at få mindst 7 timers kvalitetssøvn (altså ikke vågn-sov-vågn-sov) for ellers begynder det at gå voldsomt ud over psyken og faktisk også immunforsvaret osv.
I nat har jeg sovet 4 timer. I ALT. Ikke sammenhængende. Og folk siger jeg bare skal sove når hun tager en lur så, og det er da meget fint, bortset fra hun kun sover 20-30 minutter af gangen om dagen, så jeg kan jo knap nok nå at falde i søvn!
Og jeg skal ting i dag. Jeg skal ud og købe en fødselsdagsgave, orker det ikke.. Skal egentlig vaske tøj i vaskekælderen, orker det ikke.. Orker egentlig mest at gemme mig under dynen med en pose chips og en film på DVD'en, men den er Rose ikke med på....
ØV er bare total nede! Og min lunte eksisterer bare slet ikke. Det føles lidt som i starten da hun skreg konstant hvor man bare ikke MAGTEDE det og man kunne mærke vreden og frustrationen. Sådan har jeg det lige nu, imens jeg forsøger at smile kærligt til hende når hun larmer helt vildt..
Nå måtte bare ud med det. Er total nede lige nu, der er mange timer til min kæreste kommer hjem fra job ved 16-17 tiden..

åhh jeg VED præcis hvordan du har det - det kunne have været mig der skrev det indlæg..
jeg aner slet slet ikke hvad der er gået af Magnus de sidste 4 dage, han falder godt nok i søvn ved 19-20 tiden, men sover kun til kl 22 og så skriger han, og det har så stået på indtil ca kl 01,00 hvor han så sover, men han sover så dårligt og vågner X mange om natten og skriger 
Det har stået på i 4 nætter og de sidste 3 morgener er han stået op igen mellem 4 og halv 5 (imorges sov han heldigvis til 5.20)
jeg er SÅ TRÆT ligesom dig og min lunte er også KORT 
åhh aner ikke mine levende råd - min kæreste kommer også først sent hjem, ved en 19 tiden og skal til en god venindes 25 års fødselsdag i aften, men ANER IKKE hvor jeg skal finde energien til det..
jeg aner ikke noget om de der tigerspring og hvor mange uger vores børn er nu - men tror du det kan være sådan et tigerspring?
Anmeld