Flest Mac's eller PC'r?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg mangler muligheden for at stemme på begge dele, men har stemt Mac. Jeg fik en I-pad 3 af min arbejdsplads i torsdags, og jeg ELSKER den!! Men jeg har ikke skrottet min pc af den grund.

For nogle lyder det næsten som en religion, hvad man foretrækker. Jeg kunne ikke drømme om at gå så højt op i at rakke "de andre" ned. Det er jo bare brugsgenstande... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

emsaroto

Mor og meget mere skriver:

Jeg mangler muligheden for at stemme på begge dele, men har stemt Mac. Jeg fik en I-pad 3 af min arbejdsplads i torsdags, og jeg ELSKER den!! Men jeg har ikke skrottet min pc af den grund.

For nogle lyder det næsten som en religion, hvad man foretrækker. Jeg kunne ikke drømme om at gå så højt op i at rakke "de andre" ned. Det er jo bare brugsgenstande... 

Anmeld

18. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
LouiseVous skriver:

Jeg kommer aldrig til at eje det.
Jeg har aldrig skiftet tlf hvert halve år, trods alle de fald/tab og alt de ellers har fået.
Min datter spiller og gør alt ved min tlf og den holder bare..

Jeg kommer aldrig til at bruge så mange penge på noget, der er så opreklameret.

Synes du ikke, Microsoft har været langt fremme i skoene mht. opreklamering i tidens løb,da? Og er deres produkter specielt "samarbejdsvillige" med andres? 

Jeg kan på ingen måde se, at den ene har noget at lade den anden høre for. Men jeg kan godt se af dine svar, at det ligger dig stærkt på sinde. Må jeg spørge, hvorfor du føler så stærkt for det? Jeg har kørt Citroen i mange år og lige købt en Hyundai, og for mig er det stort set det samme som med dette emne - det er jo bare ting, og man behøver ikke afsky det ene mærke, fordi man her og nu bruger det andet. 

Anmeld

19. april 2012

Ciss

emsaroto skriver:

Forståeligt! Hvilken PC sidder du så med? 

Lenovo think pad. - husker ikke nr-betegnelser mm nu. Den begynder at blive nogen år gammel.

Anmeld

19. april 2012

4xGreve

Vi har 2 pc'er og en ipad

Anmeld

19. april 2012

TbCp

Både manden og jeg har Mac.... +  iPad, iPhone og Apple tv

Vi Apple

Anmeld

19. april 2012

morethanperfect

Mac

Anmeld

19. april 2012

An&Jo

Jeg har en Mac, og som med så mange andre der ejer en Mac, så kommer jeg heller aldrig igen til at eje andet.. Den er så nem at finde rundt i, den er meget mere brugervenlig, og som en anden skriver om den fra man åbner skærmen til den er klar til brug, der går omkring 5 sekunder..
En fordel ved Mac er jo faktisk at de kan holde til at køre med flere styresystemer på en gang..
Jeg er på grund af et tilføjelsesprogram til word vi bruger i statistik, tvunget til også at have Windows på min computer.. Men det er kun i statistik og ikke i de andre timer jeg bruger det..

Men smid to styresystemer på en almindelig pc og så tager det jo hundrede år før den er startet op.. Min er ikke engang blevet bare lidt langsommere af det..

Anmeld

19. april 2012

Silas&Mille

LouiseVous skriver:

Jeg bruger alm pc (bærbar)

Jeg nægter at få Mac samt I-ting indenfor min dør!!
Jeg vil ikk have håndjen på resten af livet.. Det er så meget opreklameret!

Sådan har jeg det faktisk også.

Her går vi efter Google produkter

Anmeld

19. april 2012

grøn · ært

Mamalou skriver:

Er så enig! 

Bruger selv MAC. De folk der siger MAC er opreklameret, er dem der aldrig har ejet en

Jeg er selv mac-bruger. Er opvokset med mac og en apple-farmand -  kunne aldrig se mig selv burge en pc 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.