Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kamulla skriver: Jeg bruger Mac.. and i never go back.. forstår ikke folk siger den er forvirrende.. hvis man bare bruger lidt tid så finder man hurtigt ud af systemet og det er vanedannende at have en computer der åbner og lukker på 5 sek. det fedeste design, og den fedeste tutch panel osv..
Jeg bruger Mac.. and i never go back.. forstår ikke folk siger den er forvirrende.. hvis man bare bruger lidt tid så finder man hurtigt ud af systemet og det er vanedannende at have en computer der åbner og lukker på 5 sek. det fedeste design, og den fedeste tutch panel osv..
Er så enig!
Bruger selv MAC. De folk der siger MAC er opreklameret, er dem der aldrig har ejet en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Er så enig! Bruger selv MAC. De folk der siger MAC er opreklameret, er dem der aldrig har ejet en
lige præcis
Jeg har en Mac, og jeg går aldrig tilbage.
Elsker min MacBook, alle mine Apple-produkter i det hele taget. Min iPad, iPhone, MacBook og AppleTV. Det er bare fantastisk.
LouiseVous skriver: Er stolt af ikke at have eller komme til at eje sådan noget !
Er stolt af ikke at have eller komme til at eje sådan noget !
må jeg spørge hvorfor?
PC...
HVorfor? Tja, jeg har ikke behov for at den skal være pæn eller andet -Den skal bare virke
Jeg bliver også nysgerrig. Hvorfor?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128