Flest Mac's eller PC'r?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruge du Mac eller alm. PC?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.879 visninger
72 svar
0 synes godt om
18. april 2012

emsaroto

Ja jeg blev lige nysgerrig  

.. og jeg bruger selv Mac

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Mira0911

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg bruger alm pc (bærbar)

Jeg nægter at få Mac samt I-ting indenfor min dør!!
Jeg vil ikk have håndjen på resten af livet.. Det er så meget opreklameret!

Anmeld

18. april 2012

Frøken J.

LouiseVous skriver:

Jeg bruger alm pc (bærbar)

Jeg nægter at få Mac samt I-ting indenfor min dør!!
Jeg vil ikk have håndjen på resten af livet.. Det er så meget opreklameret!

Agreed

Anmeld

18. april 2012

Morgensol

Jeg er klart til Mac! Kan slet ik finde ud af at bruge en alm pc'er mere.. Hehe.. desværre er min gamle MacBook ved at dø og vi har desværre ikke penge til en ny lige pt! Men sådan er det, jeg undværer gerne indtil vi Har råd!

Anmeld

18. april 2012

Kamulla

Jeg bruger Mac.. and i never go back.. forstår ikke folk siger den er forvirrende.. hvis man bare bruger lidt tid så finder man hurtigt ud af systemet og det er vanedannende at have en computer der åbner og lukker på 5 sek. det fedeste design, og den fedeste tutch panel osv..

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Kamulla skriver:

Jeg bruger Mac.. and i never go back.. forstår ikke folk siger den er forvirrende.. hvis man bare bruger lidt tid så finder man hurtigt ud af systemet og det er vanedannende at have en computer der åbner og lukker på 5 sek. det fedeste design, og den fedeste tutch panel osv..

Ja det tog mig knap en time, så var der styr på systemet Man skal bare give sig tid til det

Anmeld

18. april 2012

Ciss

emsaroto skriver:

Ja jeg blev lige nysgerrig  

.. og jeg bruger selv Mac

Har PC - men brugte Mac da jeg studerede, og ønsker egentlig at gøre det igen - men så købte manden en bærbar PC til mig i gave, fordi det er det, han er vandt til at bruge, og så blev det jo ikke så let for mig at bytte. Heller ikke så enkelt for os at dele programmer mm, hvis vi har hvert sit system....

Anmeld

18. april 2012

katrine26

Jeg bruger også mac..

Det var endelig kæreste der i sin tid købte en, har aldrig gået op i com osv..men nu da vi har haft den et par år så vil jeg ALDRIG gå tilbage til en pc... 

katrine26

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Ciss skriver:

Har PC - men brugte Mac da jeg studerede, og ønsker egentlig at gøre det igen - men så købte manden en bærbar PC til mig i gave, fordi det er det, han er vandt til at bruge, og så blev det jo ikke så let for mig at bytte. Heller ikke så enkelt for os at dele programmer mm, hvis vi har hvert sit system....

Forståeligt! Hvilken PC sidder du så med? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.