Flest Mac's eller PC'r?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Gry91 skriver:

må jeg spørge hvorfor? 

Det er så opreklameret, og hvis man fx ejer Iphone så skal man jo ud og købe ny konstant, fordi de jo har tænkt sig om inden de lavede dem, at når en ny kommer på market så kan de gamle ikk følge med pga opdateringerne,, Og så det med at det ikke kan arbejde sammen med noget andet..
Ej spild af penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

emsaroto

132319 skriver:

PC...

HVorfor? Tja, jeg har ikke behov for at den skal være pæn eller andet -Den skal bare virke

Det synes jeg er det rigtige svar!

Jeg ville da heller aldrig gå ud og betaler store skatte, for en Mac, hvis jeg ikke skulle bruge den, til de ting en Mac nettop er god til.

Hvis jeg bare skulle skrive, så sad jeg med en PC nu. 

Anmeld

18. april 2012

KittyCatta

LouiseVous skriver:

Det er så opreklameret, og hvis man fx ejer Iphone så skal man jo ud og købe ny konstant, fordi de jo har tænkt sig om inden de lavede dem, at når en ny kommer på market så kan de gamle ikk følge med pga opdateringerne,, Og så det med at det ikke kan arbejde sammen med noget andet..
Ej spild af penge.

Bliver altså nød til at rette dig lidt - der kommer hele tiden opdateringer. Selv til min gamle iPhone 3gs'er.

Hvad er det du ikke mener den kan arbejde sammen med?

Jeg synes i hvert fald ikke jeg har spildt mine penge på noget som helst af mit udstyr, selvom jeg har brugt langt over 16.000 kr. på det hele. Det er de bedste investeringer jeg har lavet indenfor det elektroniske.

Anmeld

18. april 2012

Gry91

LouiseVous skriver:

Ej spild af penge.

kender slet ikke til de problemer der 

elsker alle mine apple produkter, har aldrig haft problemer med det modsat andet jeg har haft  så personligt synes jeg ikke det er spild.

men hver sin smag 

Anmeld

18. april 2012

emsaroto

Bliver altså nød til at rette dig lidt - der kommer hele tiden opdateringer. Selv til min gamle iPhone 3gs'er.

Jeg synes i hvert fald ikke jeg har spildt mine penge på noget som helst af mit udstyr, selvom jeg har brugt langt over 16.000 kr. på det hele. Det er de bedste investeringer jeg har lavet indenfor det elektroniske.

.. Mac kan ikke arbejde sammen med andre produker en Apple
Sådan er det med alt fra Apple. 

Anmeld

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

KittyCatta skriver:

Smiler.
Jamen jer om det ..
Jeg er kun glad for det ikk er mig. og endnu mere glad for jeg ikke skal betale for mine app, og at den kan tåle at smutte ud af hænderne en gang i mellem..

Anmeld

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

emsaroto skriver:

Sådan er det med alle Apple. 

Præcis.. !

Anmeld

18. april 2012

KittyCatta

emsaroto skriver:

Sådan er det med alle Apple. 

Nej, okay. Helt ret i det, men alligevel kan du jo så få tilføjelsesprogrammer til Windows-computere, der gør at du faktisk kan få det til at arbejde sammen. Jeg har aldrig rigtig haft de store problemer med det

Anmeld

18. april 2012

KittyCatta

LouiseVous skriver:

Smiler.
Jamen jer om det ..
Jeg er kun glad for det ikk er mig. og endnu mere glad for jeg ikke skal betale for mine app, og at den kan tåle at smutte ud af hænderne en gang i mellem..

Du må da også helt selv om din holdning, det andet er jo kun vores.

Nu er det ikke for at lyde helt over-Apple-exicted, men synes bare min iPhone kan tåle flere skrammer, end min gamle Nokia 5210 kunne. Den gik meget meget i flere stykker, hvis jeg tabte den og fik mange ridser. Min iPhone har oplevet en tur i tørretumbleren, at min ekskærestes lillebror på 2 år legede med den og hamrede den ned i gulvet (dog mistede den, det ene hjørne af bagcoveret af det stunt). Men det er igen nok forskelligt, hvad man oplever. En af mine gode venner lagde en dag sin iPhone ned på kanten af en håndvask og da han tog den op igen var skærmen smadret. Han havde bare lagt den stille og roligt.

Anmeld

18. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

KittyCatta skriver:

Du må da også helt selv om din holdning, det andet er jo kun vores.

Nu er det ikke for at lyde helt over-Apple-exicted, men synes bare min iPhone kan tåle flere skrammer, end min gamle Nokia 5210 kunne. Den gik meget meget i flere stykker, hvis jeg tabte den og fik mange ridser. Min iPhone har oplevet en tur i tørretumbleren, at min ekskærestes lillebror på 2 år legede med den og hamrede den ned i gulvet (dog mistede den, det ene hjørne af bagcoveret af det stunt). Men det er igen nok forskelligt, hvad man oplever. En af mine gode venner lagde en dag sin iPhone ned på kanten af en håndvask og da han tog den op igen var skærmen smadret. Han havde bare lagt den stille og roligt.

Det lyder virkelig til at du har været sindssyg heldig ved dit køb af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.