LouiseVous skriver:
Smiler.
Jamen jer om det ..
Jeg er kun glad for det ikk er mig. og endnu mere glad for jeg ikke skal betale for mine app, og at den kan tåle at smutte ud af hænderne en gang i mellem..

Det er tydeligt at du aldrig har ejet et appleprodukt, så ville du ikke skrive som du gør!
Før jeg fik iPhone skiftede jeg Tlf hver halve år fordi de telefoner ikke kunne følge med i udviklingen og gik i stykker! De blev simpelthen slidt så hurtigt! Så købte jeg min første iPhone! En 3GS, den havde jeg i ikke mindre end 3 år!! Den døde fordi min far ved et uheld fik kørt den over med sin bil! MEN den virkede stadig!! Skærmen var krakeleret og der røg glassplinter ud, men jeg ku stadig ringe og skrive SMS'er fra den!! 3’eren holdt i 3 år på trods af utallige fald og en baby der kastede med den!
Så købte jeg 4’eren, den har jeg så haft siden den kom ud. Den overlever også uden problemer at min datter på nu 2 år, sidder med den, spiller på den osv. Den er også røget på gulvet et utal af gange, den fejler intet!
Min MacBook har holdt siden 08, den er ved at dø nu. Men jeg har også 4000 billeder liggende på den plus musik og så har jeg brugt den til at spille WOW på!
Min iPad er jeg også utrolig glad for! Den holder også til meget, igen en 2 årig der spiller osv på den!
Det der med atApple ike kan samarbejde med andet end Mac passer ikke! Størstedelen af dem der har iPhone ejer ikke en Mac, men de kan nu godt bruge deres alm pc til at synkronisere deres iPhone med!
Anmeld