Flest Mac's eller PC'r?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Kruse90

alm. bærbar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Kruse90

alm. bærbar

Anmeld

19. april 2012

Hougaard92

alm pc.

Anmeld

19. april 2012

frk.glad

Kamulla skriver:

Jeg bruger Mac.. and i never go back.. forstår ikke folk siger den er forvirrende.. hvis man bare bruger lidt tid så finder man hurtigt ud af systemet og det er vanedannende at have en computer der åbner og lukker på 5 sek. det fedeste design, og den fedeste tutch panel osv..

HELT ENIG

Anmeld

19. april 2012

Kofoed.

Jeg bruger 95% af tiden min mobil eller er det windows. Mac virker til at være fint, synes bare man er meget låst i det og så er det også noget dyre, så derfor har jeg ingen planer om at skifte min hp ud foreløbig.

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

emsaroto skriver:

Det synes jeg er det rigtige svar!

Jeg ville da heller aldrig gå ud og betaler store skatte, for en Mac, hvis jeg ikke skulle bruge den, til de ting en Mac nettop er god til.

Hvis jeg bare skulle skrive, så sad jeg med en PC nu. 

det var dog en meget mærkelig kommentar

Jeg sidder på bærbar pc ... en MEGET kraftig én af slagsen ... Jeg er ved at tage en grafisk uddannelse ( og det er netop det mac selv mener de er gode til) ... For mig har det fungeret fint med bærbar pc ... de fleste andre på studiet har mac - men det er nu mest fordi de ingen computer havde (der var kraftig nok) da de startede på uddannelsen .. og uddannelsen anbefaler at man køber en mac, da det er de genveje der bliver undervist i (i programundervisningen)...

At mac er bedre til kunstnere / grafikere osv var rigtigt nok engang ... men det er mere et spørgsmål om at kunstnere ikke er logikere end at en pc ikke kan bruges til det samme som en mac ...

Du kan få præcis de samme programmer til pc som du  kan få til en mac ... men du kan ikke få de samme programmer til mac som til pc .. med mindre du deler din mac og installerer 2 styresystemer ... flere på studiet blev nødt til at dele deres mac ! ...

og jo bevares ... min pc er lidt langsom og den vejer godt til- men den er altså også 5-6 år gammel efterhånden ...

Desuden kan en bærbar mac ikke tåle at blive flyttet for mange gange i tændt tilstand ... flere oplevede at harddisken brændte sammen .. og humac siger til det : du må da heller ikke flytte på den når den er tændt .. ??? - det er jo en bærbar ...

nå men .. det var mine grunde til at jeg har pc

Anmeld

19. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bruger en en almindelig  Og trænger vidst efterhånden til at få den her skrot bærbar skiftet ud med en ny

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

serinasmor skriver:

det var dog en meget mærkelig kommentar

Jeg sidder på bærbar pc ... en MEGET kraftig én af slagsen ... Jeg er ved at tage en grafisk uddannelse ( og det er netop det mac selv mener de er gode til) ... For mig har det fungeret fint med bærbar pc ... de fleste andre på studiet har mac - men det er nu mest fordi de ingen computer havde (der var kraftig nok) da de startede på uddannelsen .. og uddannelsen anbefaler at man køber en mac, da det er de genveje der bliver undervist i (i programundervisningen)...

At mac er bedre til kunstnere / grafikere osv var rigtigt nok engang ... men det er mere et spørgsmål om at kunstnere ikke er logikere end at en pc ikke kan bruges til det samme som en mac ...

Du kan få præcis de samme programmer til pc som du  kan få til en mac ... men du kan ikke få de samme programmer til mac som til pc .. med mindre du deler din mac og installerer 2 styresystemer ... flere på studiet blev nødt til at dele deres mac ! ...

og jo bevares ... min pc er lidt langsom og den vejer godt til- men den er altså også 5-6 år gammel efterhånden ...

Desuden kan en bærbar mac ikke tåle at blive flyttet for mange gange i tændt tilstand ... flere oplevede at harddisken brændte sammen .. og humac siger til det : du må da heller ikke flytte på den når den er tændt .. ??? - det er jo en bærbar ...

nå men .. det var mine grunde til at jeg har pc

En mærkelig kommentar?
Det er jo bare min holding til det  

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

emsaroto skriver:

En mærkelig kommentar?
Det er jo bare min holding til det  

jeg mener at hvis du ikke skulle bruge en mac til det den er god til ...

de kan det samme eller en pc kan mest .. kun styresystemet er forskelligt ... og enten kan man lide macs styresystem eller også kan man ikk

Anmeld

19. april 2012

B&J

forskelligt vi har bådet PC men også bærbar

dog ikke en mac

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.