Flest Mac's eller PC'r?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

emsaroto

serinasmor skriver:

jeg mener at hvis du ikke skulle bruge en mac til det den er god til ...

de kan det samme eller en pc kan mest .. kun styresystemet er forskelligt ... og enten kan man lide macs styresystem eller også kan man ikk

Det er jo nettop produkter og programmerne til Mac som jeg synes er langt bedre end dem der fåes til en PC.

Men det er jo nettop en smags sag. Men derfor stadig min mening. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Kamulla

Mamalou skriver:

Du kan downloade open office ganske gratis. Det er et udemærket skriveprogram - minder meget om Windows

Helt enig. Min Mac er fra 2008 og starter stadig op i løbet af ingen tid. Det holder bare

årh.. har haft open office på en gammel computer, og det er fint nok, men så hellere bruge det tekst program der er her på i forvejen.. er ret så perfektionistisk når jeg skriver, så det ved jeg open office ikke kan give mig af layout hehe... derfor bruger jeg hellere pc´en til større skrive opgaver

Anmeld

19. april 2012

Musen5

LouiseVous skriver:

Jeg bruger alm pc (bærbar)

Jeg nægter at få Mac samt I-ting indenfor min dør!!
Jeg vil ikk have håndjen på resten af livet.. Det er så meget opreklameret!

Kunne ikke være mere enig

Apple = fy ord hjemme hos os.

/Mette

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

LouiseVous skriver:

Jeg bruger alm pc (bærbar)

Jeg nægter at få Mac samt I-ting indenfor min dør!!
Jeg vil ikk have håndjen på resten af livet.. Det er så meget opreklameret!

Enig :-) 

Anmeld

19. april 2012

serinasmor

Det er jo nettop produkter og programmerne til Mac som jeg synes er langt bedre end dem der fåes til en PC.

Men det er jo nettop en smags sag. Men derfor stadig min mening. 

men det er jo netop det jeg ikke forstår ... når nu programmerne der fåes til mac også fåes til pc ( og kan de samme ting på både mac og pc)

men vi kan da hurtigt blive enige om at designet på en mac er federe end det er på en standard bærbar pc ... men når det er det eneste jeg betaler for ( og et styresystem som jeg er lidt ligeglad med om det er det ene eller det andet ) så er det altså penge ud ad vinduet for mig ... en macbook der kan det den skal kunne i mit tilfælde koster 16.000 en bærbar pc af samme str koster 10.000- 12.000 ...

Jeg kan sagtens forstå hvis man synes at mac er fedt design ... men de kan altså det samme og få de samme programmer som en pc

Anmeld

19. april 2012

emsaroto

serinasmor skriver:

men det er jo netop det jeg ikke forstår ... når nu programmerne der fåes til mac også fåes til pc ( og kan de samme ting på både mac og pc)

men vi kan da hurtigt blive enige om at designet på en mac er federe end det er på en standard bærbar pc ... men når det er det eneste jeg betaler for ( og et styresystem som jeg er lidt ligeglad med om det er det ene eller det andet ) så er det altså penge ud ad vinduet for mig ... en macbook der kan det den skal kunne i mit tilfælde koster 16.000 en bærbar pc af samme str koster 10.000- 12.000 ...

Jeg kan sagtens forstå hvis man synes at mac er fedt design ... men de kan altså det samme og få de samme programmer som en pc

mener nu ikke det giver det samme

Anmeld

19. april 2012

JonTri

Er til Apple og er et dedikeret medlem af sekten!!!
Elsker styresystemet og designet... Og det faktum, at det ikke angribes af virus konstant

Anmeld

19. april 2012

twinny

PC...

Jeg vil gerne have noget for mine penge og jeg synes man betaler for design og mærket hos Apple....

man kan få en meget kraftigere og bedre computer hos andre mærker...

Anmeld

19. april 2012

Neon

Jeg har en MacBook fra 06! Den fungerer stadig helt fint! Min kæreste har inden for de sidste tre år haft to computere, den første gik i stykker og det kunne ikke betale sig at lave den, den anden som er 2 år gammel er for anden gang til rep. Så jeg synes min mac til 10.000 har været en virkelig god investering! Jeg skal helt sikkert have en Mac igen.

Anmeld

19. april 2012

MomInTheMaking

132319 skriver:

PC...

HVorfor? Tja, jeg har ikke behov for at den skal være pæn eller andet -Den skal bare virke

den er jeg med på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.