Hvordan har i det med når manden falder i søvn på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Lisbeth1985

Jeg synes, at det er helt okay, hvis min mand falder i søvn: hvis man er træt, er man træt.. Men jeg gør det også ofte selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min mand gør det meget ofte. Jeg er meget overbærende, for han arbejder hårdt, og selv er jeg ofte hjemme fra job kl. 14-15 stykker, så jeg snupper tit en lur der. Så er det jo fair nok, han falder om kl. 20. 

Anmeld

19. april 2012

hautecouture

Synes det er helt ok. Manden er jo træt og er SIKKER på han ikke gør det for at irritere dig. Lad ham sove og så bare nyd han er der Men ok, vi er alle forskellige, jeg kan bare personligt ikke se det er et stort problem

Anmeld

19. april 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg ville også ønske at det ikke generede mig så meget. Og prøver også at bære over med ham. Men når man sidder alene fredag aften fordi han sover og har gjort det hver aften siden mandag, så er det sgu svært.

Det gør min mand nu også, men han arbejder også 12-15 timer dagligt, så jeg kan sagtens forstå det, det genere ikke mig, hvert fald.

Og så kan jeg jo se det i flimmeren - jeg gerne vil se

Anmeld

19. april 2012

bullerbassen

Syntes også det er en smule irriterende men fordi han SNORKER . Har intet imod han sover , men så gå i seng i stedet for..

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Jeg tænker stillehed og vis han snorker loser jeg til ham.

Haha jeg gør det samme! Alenetid til mig, og hvis han snorker for meget, så holder jeg ham for næsen hehe 

Anmeld

19. april 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Haha jeg gør det samme! Alenetid til mig, og hvis han snorker for meget, så holder jeg ham for næsen hehe 

Det kan være jeg skulle prøve det..

Anmeld

19. april 2012

Tystys14

Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Ha ha det kunne være mig der havde skrevet det her.  Jeg synes simpelthen det er så r*v irreterende når min kæreste falder i søvn, efter vi begge har haft en lang dag, men på trods af jeg går i skole glæder jeg mig til "voksen" tiden om aftenen, og bliver virkelig ked af det og skuffet når han så endenlig kommer hjem kl. 18, spiser sin mad, sætter sig hen i sofaen, og ser ud som om en har sparket ham i ansigtet, samt to sekunder efter datteren sover, så sover han også...  Eller han forslår vi kan gå i seng og sove (selvfølgelig ikke for at gøre det frække, det ville være for meget at forlange). Eller han selv går i seng og jeg føler mig forladt hele ugen.

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Det kan være jeg skulle prøve det..

Pas på, de handyr kan blive ret sure, hvis de bliver holdt for næsen  

Anmeld

19. april 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Pas på, de handyr kan blive ret sure, hvis de bliver holdt for næsen  

Griner. Tror også min bliver sur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.