Hvordan har i det med når manden falder i søvn på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

katrine26

ha Ha ha det kunne havde været mig som havde oprette det indlæg..

Jeg HADER det også nå han falder i søvn..

Han er også sent hjemme ca. kl. 17.30 og vores dreng sover ca. ved en otte tiden og derefter vil jeg gerne have lidt voksen tid hvilket vi meget sjælden har da han falder i søvn..

Men det jeg hader mest er nå han så bliver sur når jeg siger han skal gå i seng da hans snorken forstyrre mig ( han snorker HØJT HØJT) eller når han falder i søvn med fjernbetjeningen i hånden og vågner når jeg lirker den ud af hans hånd og bliver sur over jeg skifter kanal..

Du er ikke sippet..

katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

L&V

Hyacinth skriver:

Ja, der er da en mulighed for at kæreste selvfølgelig

Men jeg kan godt forstå det, hvis det er hver aften det sker. Altså det er jo ikke meget tid sammen i det daglige. Men han er jo nok reelt træt. Men der er altså en del mennesker, der mangler D-vitamin eksempelvis og det giver en enorm træthed tit og ofte. Det er jo et forsøg værd, at få en blodprøve

Men ja, vi er alle forskellige, med forskellige grænser. Det skal der sørme osse være plads til

Det er rigtigt men hvis man arbejder fra morgen til aften så ville jeg sku os blive træt.. Jeg får os lur hverdag og ville nødigtundvære den Ja så er der jo nok andre steder hvor jeg syntes noget er total uacceptabelt

Anmeld

18. april 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Det er hver aften fra mandag til fredag. Måske med enkelte undtagelser engang imellem.

Jeg har nogengange sendt ham ud til sin mor sammen med vores barn, så jeg kunne få lidt tid for mig selv. Men det sker ikke tit.

Okey... Ja jeg har ikke lige nogle råd ved hånden.... 

Anmeld

18. april 2012

Røverdatter

Min kæreste arbejder om aftenen og er først hjemme kl. 23 hvor jeg er gået i seng. MEN jeg kender udemærket godt til det - her udnytter kæresten godt nok vores seng, og ikke sofaen, men han sover gerne til kl. 10-11 stykker . nogle gange bliver den 13 før han står op. Og selvom han står så "sent" op, så kan han finde på at tage en lur omkring 15 tiden igen 

Og jeg bliver faktisk ret irriteret over det. Han virker bare træt hele tiden synes jeg, og han er ikke meget vågen sammen med mig og min søn. MEN han er en super god far - og vil gerne tage Birk ind imellem så jeg kan få lidt alene tid - det sker bare sjældent. Tror jeg har taget én lur på sofaen mens kæresten havde vores søn, og den lur varede højst 20 minutter så måtte jeg stå op pga. utilfreds Birk.

Hmmm.. Tror bare de fleste mænd godt kan lide at sove. Jeg gad sgu godt at jeg bare kunne tage mig den frihed og liiige tage en slapper på sofaen

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

Månsson skriver:

Det er rigtigt men hvis man arbejder fra morgen til aften så ville jeg sku os blive træt.. Jeg får os lur hverdag og ville nødigtundvære den Ja så er der jo nok andre steder hvor jeg syntes noget er total uacceptabelt

Ja, det er sikkert også hårdt. Men omvendt lyder det også som om, han er i mangel af alt fra mad til vitaminer og mineraler, så der er jo nok også en forklaring på noget af trætheden

Men det er jo heller ikke lutter lagkage og lyserøde trompeter, at gå hjemme på barsel. Det er fa***** også hårdt og der trænger man godt nok også til en lur. Nogle mænd tror også, at barsel bare er hygge og ferie, meeen de ville nu blive klogere af 3 mdrs barsel

Anmeld

18. april 2012

L&V

Hyacinth skriver:

Ja, det er sikkert også hårdt. Men omvendt lyder det også som om, han er i mangel af alt fra mad til vitaminer og mineraler, så der er jo nok også en forklaring på noget af trætheden

Men det er jo heller ikke lutter lagkage og lyserøde trompeter, at gå hjemme på barsel. Det er fa***** også hårdt og der trænger man godt nok også til en lur. Nogle mænd tror også, at barsel bare er hygge og ferie, meeen de ville nu blive klogere af 3 mdrs barsel

Ja der er bestemt noget der ku kigges på der.. Der er jeg jo den heldige kone der har haft en mand på barsel så skønt.. Men ja tror da helt sikkert der er mange af den slags os derfor jeg mener at man må sige nu smutter JEG de næste par timer også er det DIG der  passer DIT barn

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

Månsson skriver:

Ja der er bestemt noget der ku kigges på der.. Der er jeg jo den heldige kone der har haft en mand på barsel så skønt.. Men ja tror da helt sikkert der er mange af den slags os derfor jeg mener at man må sige nu smutter JEG de næste par timer også er det DIG der  passer DIT barn

Oh yeah

Det har jeg nemlig også gjort under barselstiden

Anmeld

18. april 2012

L&V

Hyacinth skriver:

Oh yeah

Det har jeg nemlig også gjort under barselstiden

Det er man bare nødtil

Anmeld

18. april 2012

LR85

Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Ej Undskyld men stakkels mand. Han er vel dødtræt? Han kan ikke nå en lur før i spiser? 

Nu sker det ikke så tit, men sys det er sødt og tænket a de jo har brug for det. Tænk hvis det var mig. Så ville jeg ønske og håbe a han også undede mig a sove. 

Anmeld

18. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Fik han fri noget tidligere, så ville jeg også synes det var noget øv... Men hvis han først er hjemme kl.18, så kan jeg faktisk godt forstå ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.