Anonym skriver:
Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?
I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.
Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.
Jeg synes virkelig ikke du er sippet!! Jeg kan godt kende lidt af det du skriver. Da jeg var på barsel, havde jeg heller ikke meget voksenkontakt og da min kæreste først var sent hjemme, mellem 18 og 20, så var det super træls at han så sad med hovedet i computerspil så snart han kom hjem og lige til han gik i seng 
Forstår godt de har en lang dag, bla bla, men der er da også brug for kontakt i parforholdet, der skulle da gerne være energi til at være kæreste selvom man har været på arbejde. Det har en kvinde på barsel altså også været hele dagen og natten med non-stop, så synes ikke det er for meget at forlange lidt voksentid i ny og næ. Dermed ikke sagt at manden ikke må falde i søvn i sofaen nogensinde, men alt med måde og gefühl 
Anmeld