Hvordan har i det med når manden falder i søvn på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Miss-86

Min kæreste arbejder hårdt hverdag og falder også indimellem i søvn på sofaen og bliver også irriteret indimellem, men så får jeg dårlig samvittighed, for han knokler udendørs hverdag uanset om det er weekend, påske,pinse eller andre dage på året. (han er landmand)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Altså det er jeg ligeglad med jeg falder tit i søvn selv på om eftermiddag og aften. Så jeg forsøger at aktivere mig selv.. For kæresten sker det engang imellem i weekender, og om aftenen.. Og det betyder jo bare man er træt.. Men hvis det skete HVER aften, og hver weekend for os begge. Ville jeg sku nok blive lidt irreteret.. Men altså jeg gjorde det ALTID før.. Men nu  og har jeg vænnet mig af med eftermiddag, og at sidde der i sofaen kl nikke frø.. Så det sker sjældent.. Men kan absolut ikke pisse mig af ..

Tror du ikke det handler om at du selv bare går hjemme ? Han er jo ude blandt andre mennesker hele dagen.. Er du ikke på samme måde. Og du er ikke træt på samme måde.. 

Anmeld

19. april 2012

Kofoed.

Synes ikke det er i orden, at man kræver han holder sig vågen, når han er så træt, MEN jeg ville helt sikkert finde ud af, hvad grunden til han er så træt. Så ring du i morgen til læge og forklar hvor træt han er, så bliver han nok sendt til 3-4 blodprøver. Blodprocent, d vitamin og stofskifte, det går en uge, med d vitamin og stofskifte. Blodprocenten får i/han svar på med det samme. De ting kan give noget frygtelig utæthed, jeg led selv af det i december - februar, er faktisk stadig lidt problemer.

Er han mere øm i kroppen og hans fødder og hænder sover tit? Det er tegn på d vitamin mangel.

Anmeld

19. april 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Kan kun være enig, syntes det er noget underligt noget at ligge sig til at sove på sofaen i stedet for i sin seng

Me too

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.