Hvordan har i det med når manden falder i søvn på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Nattøs

Min skat sover tit hver dag på sofaen det er blevet rigtigt slemt efter et trafikuheld i december. har fået forklaringen af hans fys, at det simpelthen smerter der gøre det. Puha jeg blev så gal og sur, inden vi fandt forklaringen på problemet. Men efter forklaringen, ser jeg det bare sådan, at så kan jeg bestemme hvad der skal ses i tvet   han har også haft problemer med at at holde sig vågen, når familien har været på besøg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Griner. Tror også min bliver sur.

Du skal bare sige, at det er fordi han snorker så alle stjerne på himlen kan høre det 

Anmeld

19. april 2012

4kløver

Babymor2010 skriver:

Du skal bare sige, at det er fordi han snorker så alle stjerne på himlen kan høre det 

Gg. Jeg har engang optaget for at bevise at han det er højt.

Anmeld

19. april 2012

2721

bullerbassen skriver:

Syntes også det er en smule irriterende men fordi han SNORKER . Har intet imod han sover , men så gå i seng i stedet for..

Enig

Anmeld

19. april 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Enig

Måske fordi jeg aldrig sover på sofaen og sover pisse dårligt. Så jeg ville ski smutte i seng når øjnene glider i. 

Anmeld

19. april 2012

2721

bullerbassen skriver:

Måske fordi jeg aldrig sover på sofaen og sover pisse dårligt. Så jeg ville ski smutte i seng når øjnene glider i. 

Kan kun være enig, syntes det er noget underligt noget at ligge sig til at sove på sofaen i stedet for i sin seng

Anmeld

19. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Hvis han først kommer hjem kl 18 så har han vidst haft en lige så lang arbejdsdag som dig og ja, så er han vel super træt.

Jeg har ikke noget imod det. Jeg kan godt se at det er træls, men så må arbejdssituationen blive lavet om muligvis færre timer?

mht. lure i weekenden så har jeg ikke noget imod det hvis vi alligevel ikke skal noget.

Anmeld

19. april 2012

Clisolka

4kløver skriver:

Gg. Jeg har engang optaget for at bevise at han det er højt.

Haha det gjorde jeg også engang med en x-kæreste... SÅ kan de lære det, kan de! 

Anmeld

19. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Månsson skriver:

Selvfølgelig ska man forlange noget af sin mand men det ku virkelig ikke pisse mig af at all.. Og jeg/vi spørger da bestemt heller ik om lov til at tage en lur her hjemme.. Man ku jo os bare putte sammen hvis man vil kæreste lidt

Tænker bare hvor fedt er det at ha en kæreste der prøver at være aktiv i et forhold hvis han bare er møg træt så vil jeg da hellere han er på når han så er frisk.. Men der er vi jo så bare forskellige

helt eing

Anmeld

19. april 2012

MortilElias2010

Jeg er ikke på barsel, så har det ikke på samme måde.

Jeg står dog mellem jobs, så er også hjemme hele dagen udover indkøb og bring/hent vores søn ved dagplejen - men syntes at det er fantastisk dejligt når min mand sover på sofaen, da han er en af den slags personer, der altid kan finde noget husligt at lave - efter arbejde og har svært ved at sætte sig ned og det stresser mig, der bare godt kan lide at sidde i sofaen og hygge om aftenen stille og roligt. Så når han endelig gør, så kan jeg puste ud velvidende om at han ikke sådan farer rundt og ordner alting han kan komme i tanke om.

Og vi tager som regle altid en morfar sammen på hver vores sofa i weekenden når Elias er blevet puttet og hvis een af os så ikke kan sove, så foretager vi os bare et eller andet stille og roligt, som ikke forstyrrer resten af huset.. jeg ser tv uden lyd og han tusler rundt udenfor i haven eller sidder og arbejder på kontoret eller ser en lystfiskerfilm derinde

Så sætter faktisk rigtig stor pris på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.