Hvordan har i det med når manden falder i søvn på sofaen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

lilledittemor

Min kæreste har næsten gjort det samme. Det irriterede mig grænseløst fordi det var så ofte.

Det blev dog bedre efter han spiste vitaminer - får din kæreste alle de vitaminer han skal have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Anonym trådstarter

Angelspot skriver:

Jeg synes virkelig ikke du er sippet!! Jeg kan godt kende lidt af det du skriver. Da jeg var på barsel, havde jeg heller ikke meget voksenkontakt og da min kæreste først var sent hjemme, mellem 18 og 20, så var det super træls at han så sad med hovedet i computerspil så snart han kom hjem og lige til han gik i seng

Forstår godt de har en lang dag, bla bla, men der er da også brug for kontakt i parforholdet, der skulle da gerne være energi til at være kæreste selvom man har været på arbejde. Det har en kvinde på barsel altså også været hele dagen og natten med non-stop, så synes ikke det er for meget at forlange lidt voksentid i ny og næ. Dermed ikke sagt at manden ikke må falde i søvn i sofaen nogensinde, men alt med måde og gefühl

Lige præcis. Der går i forvejen rigtig meget tid fra parforholdet når man får barn, så jeg vil bare så gerne bruge alt den tid med ham som vi kan når den lille sover. Og det virker bare som om at han ikke har det på samme måde.

Havde det været noget der skete engang imellem havde det været okay, men det er HVER aften.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Min kæreste har næsten gjort det samme. Det irriterede mig grænseløst fordi det var så ofte.

Det blev dog bedre efter han spiste vitaminer - får din kæreste alle de vitaminer han skal have?

Slet slet ikke. Han spiser ofte hverken morgenmad eller frokost pga travlhed på sit arbejde. Så kan kompenserer for det med sodavand og smøger. Så han mangler helt sikkert vitaminer.

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Min mand falder også tit i søvn på sofaen, han har en laaaaang arbejdsdag, så kan godt forstå han er træt, så jeg vækker ham blot når jeg går i seng, for at hører om han vil med.

Det genere mig overhovedet ikke, bare dejligt han er hjemme

Jeg ville også ønske at det ikke generede mig så meget. Og prøver også at bære over med ham. Men når man sidder alene fredag aften fordi han sover og har gjort det hver aften siden mandag, så er det sgu svært.

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

Månsson skriver:

Ja jeg syntes du er sippet, hvis han er træt så la da manden sove, hvis du er træt vil du vel os gerne sove uden brok og at blive vækket

Ej come on. Hun er da ikke sippet. Fair nok at have anden holdning ift. at snorke på sofaen, men det er da ikke sippet at forlange noget af sin kæreste el. lign. Det er da bare sundt 

Og er det en gang i mellem, så fair nok, men man skal sgu prioritere sin partner og dermed partid. Træt eller ej - så gå til lægen.

Man er nødt til, at investere i sit forhold

Anyways; ikke sippet, helt normal. Har for mange eksempler på kvinder der ikke forlanger noget af deres mænd. Det må man gerne - det skal selvfølgelig gå begge veje 

Anmeld

18. april 2012

L&V

Hyacinth skriver:

Ej come on. Hun er da ikke sippet. Fair nok at have anden holdning ift. at snorke på sofaen, men det er da ikke sippet at forlange noget af sin kæreste el. lign. Det er da bare sundt 

Og er det en gang i mellem, så fair nok, men man skal sgu prioritere sin partner og dermed partid. Træt eller ej - så gå til lægen.

Man er nødt til, at investere i sit forhold

Anyways; ikke sippet, helt normal. Har for mange eksempler på kvinder der ikke forlanger noget af deres mænd. Det må man gerne - det skal selvfølgelig gå begge veje 

Selvfølgelig ska man forlange noget af sin mand men det ku virkelig ikke pisse mig af at all.. Og jeg/vi spørger da bestemt heller ik om lov til at tage en lur her hjemme.. Man ku jo os bare putte sammen hvis man vil kæreste lidt

Tænker bare hvor fedt er det at ha en kæreste der prøver at være aktiv i et forhold hvis han bare er møg træt så vil jeg da hellere han er på når han så er frisk.. Men der er vi jo så bare forskellige

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Min kæreste har en rigtig træls tendens til at falde i søvn på sofaen ved 8-9 tiden om aftenen. Og jeg hader det virkelig. Jeg er på barsel, så går alene hjemme hele dagen. Han kommer hjem lige til aftensmad kl 18 og så falder han i søvn på sofaen når jeg har puttet vores barn. Det irriterer mig grænseløst fordi vi der har lidt voksentid og så vil han hellere sove. Jeg prøver altid at overtale ham til at være vågen men han bliver bare irriteret. Er jeg meget sippet synes i? Hvordan har i det med hvis jeres mand eller kæreste falder i søvn?

I weekenderne kan han også finde på at tage en lur på sofaen. Uden lige at spørge mig om det er ok. Det pisser mig også vildt meget af.

Det er desværre ikke muligt at svare anonymt.

Her har vi en aftale om at vi ikke sover på sofaen .. Nogen af os .. Hvis vi vil sove , går vi i seng .. Og han ved han aaaltid falder i søvn ca. ved 9 tiden , så han går altid i søvn lidt før ..

Her sover man ikke på sofaen  

Anmeld

18. april 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Her har vi en aftale om at vi ikke sover på sofaen .. Nogen af os .. Hvis vi vil sove , går vi i seng .. Og han ved han aaaltid falder i søvn ca. ved 9 tiden , så han går altid i søvn lidt før ..

Her sover man ikke på sofaen  

Fnis... Og her smider jeg A i seng når han små sover i stolen.... Jeg falder af og til i søvn på sofaen, og bliver også bedt om at ligge mig på sofaen og få en lur mens han tager sig af tøserne... 

Anmeld

18. april 2012

lilledittemor

Anonym skriver:

Slet slet ikke. Han spiser ofte hverken morgenmad eller frokost pga travlhed på sit arbejde. Så kan kompenserer for det med sodavand og smøger. Så han mangler helt sikkert vitaminer.

Så kan jeg sgu godt forstå at han er træt!
Stik ham et glas med multi vitaminer

Anmeld

18. april 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Fnis... Og her smider jeg A i seng når han små sover i stolen.... Jeg falder af og til i søvn på sofaen, og bliver også bedt om at ligge mig på sofaen og få en lur mens han tager sig af tøserne... 

Hahah  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.