Månsson skriver:
Selvfølgelig ska man forlange noget af sin mand men det ku virkelig ikke pisse mig af at all.. Og jeg/vi spørger da bestemt heller ik om lov til at tage en lur her hjemme.. Man ku jo os bare putte sammen hvis man vil kæreste lidt
Tænker bare hvor fedt er det at ha en kæreste der prøver at være aktiv i et forhold hvis han bare er møg træt så vil jeg da hellere han er på når han så er frisk.. Men der er vi jo så bare forskellige
Problemet er, at vi har ikke andet alenetid, end den tid når vores barn er blevet puttet. Han arbejder fra tidlig morgen til kl. 18 hver dag - hver 3. weekend arbejder han morgen-aften torsdag, fredag, lørdag og søndag.
Mht at spørger om lov til at tage en lur, så er det fordi han kan finde på det i weekenden når vores barn er vågen. Og det irriterer mig at han tager det som en selvfølge at det er ham der har ret til en lur. Og mig der tager mig af vores barn. Hvad nu hvis jeg havde lyst til at koble fra og tage en lur ? Synes det er princippet i det.
Ville virkelig ønske at det ikke gik mig på overhoved, for det er ikke rart at sidde alene hver aften og være sur. Og gå sur i seng.
Anmeld