spørgsmål om tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

vitapigen

Min datter er født i Juli sidste sommer og jeg havde også købt lidt inden. Havde købt 3 sparkedragter + 3 bodyer i str. 50. Og str. 56 havde jeg nok ca. 6 sparkedragter + 6 bodyer. Hos os var sparkedragter guld værd. Vi brugte så ikke natdragter... Der havde hun kun body på, altså når hun sov. Da hun var en pige på over 4 kg brugte hun kun str. 50 i 2-3 uger... Og str. 56 nok i 4 uger max... Købte nogle få sæt inden og ellers købte jeg da hun kom til verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Ellers får du garanteret os en helt masse Men det er nu os godt med en undskyldning for at komme ud at shoppe

ja lidt skal jeg selv købe... og så må vi se hvor meget jeg får

Anmeld

3. april 2012

Kay

quindelist skriver:

https://www.baby.dk/debat/166976pi1/toej--piger/01- aar-stor-pigepakke-str-56.aspx

Vi fik ret meget i barselsgave, men temmelig meget pussenusset og overhovedet ikke spor praktisk Man kan få nogle meget yndige kjoler til de små piger, men for dælen hvor er de bare upraktiske og kun noget man gider give barnet på når bedsteforældrene/gavegiverne er i nærheden

Jeg praktiserer stadigvæk "hellere lidt for meget" -jeg gider ikke være nødt til at vaske i tide og utide, og har iøvrigt en 8 kg's maskine, der skal altså lidt til at fylde den op

ja man kan få meget pussenusset... men hun skal jo også helst være godt tilpas...

Anmeld

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

Vi har selv købt første lag tøj købt det brugt. 

Men her for lidt over en uge siden, blev jeg spurgt om vi ville have tøj. Vi nænnede ikke at sige nej, for ville ikke såre min farmor. Da det er hendes fasters mindste datters datter. altså fasterens barnebarn så der får vi lige 3-5 sække tøj...

hihi man kan heller ik sige nej til gratis tøj det må da være dejligt at få

Anmeld

3. april 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

En hel masse bodyer, dem får du brug for 

Det er ikke til at vide hvilket vejr vi får i august - endnu, men du kan altid bruge en body og strømpebukser, det var jeg glad for at bruge i sommers 

Men sørg for at købe både 50 og 56, hvis nu  Oi, jeg havde jo masser af bodyer til at starte med, fordi jeg købte en hel sækfuld brugt tøj i str. 50-68. Inden da havde jeg ikke købt det vilde ind. 

jeg har også købt mest brugt tøj elsker at købe brugt

Anmeld

3. april 2012

Kay

MAJ*MOR skriver:

ved Alberte (3390 og 53 cm) brugte vi 50 i en 14 dage- 3 uger. 56 i 3 ugers tid, 62 næsten ikke..

Ved Oskar (3970 og 54 cm) brugte vi 50 de første to dage, men det var faktisk for lille til ham, i hvert fald heldragterne. Han er nu 19 dage gammel og kan passer str 50 i bukser lidt endnu. Ellers er det mest 56/62 i bodyer og 56/62 i heldragter.. 

mange tak for hjælpen

Anmeld

3. april 2012

Kay

vitapigen skriver:

Min datter er født i Juli sidste sommer og jeg havde også købt lidt inden. Havde købt 3 sparkedragter + 3 bodyer i str. 50. Og str. 56 havde jeg nok ca. 6 sparkedragter + 6 bodyer. Hos os var sparkedragter guld værd. Vi brugte så ikke natdragter... Der havde hun kun body på, altså når hun sov. Da hun var en pige på over 4 kg brugte hun kun str. 50 i 2-3 uger... Og str. 56 nok i 4 uger max... Købte nogle få sæt inden og ellers købte jeg da hun kom til verden...

oki mange tak for hjælpen....

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

hihi man kan heller ik sige nej til gratis tøj det må da være dejligt at få

nemlig  det ville være dumt at sige nej.

Anmeld

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

nemlig  det ville være dumt at sige nej.

ja jeg ville aldrig sige nej

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

ja jeg ville aldrig sige nej

nej for hold kæft hvor spare man mange penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.