spørgsmål om tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Så har du jo en undskyldning for at shoppe mere 

jeps... tror jeg skal havde tjekket hvad jeg har i hvilke størrelser i morgen...

hvor meget ville du sige var smart at havde i hvilek størrelser til at starte med... med termin i starten af august??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

Hahah lige præcis sådan skal man tænke!!!!! Og kan love dig man har SÅ nemt ved liiiiige at komme til at tage på shopping når man går på barsel det er jo motion at gå så meget

nååår ja... og motion er jo sundt

hvor meget af hvad ville du købe i hvilke størrelser hvis du havde termin i starten af august??

Anmeld

3. april 2012

L&V

Kay skriver:

så er det bare hvormeget jeg skal købe i de små størrelser...

Altså nu har jeg pakket mit 50-56 tøj ned og med det hele altså også flyverdragser osv fylder det en 55L kasse Hvis det kan gi dig et indtryk af det.. Ikke så meget i 50 da de med sikkerhed hurtigt smutter ud af det. Men det er jo svært når man ikke ved hva det er for en der kommer ud

Anmeld

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

Uha vi har MEGET tøj i alt fra 50 til 62 og ja, vi får MEGET mere tøj i nu her inden for de næste par måneder. HJÆLP.. Så vi har tilladt os til at være SINDSYG kræsen bare det var bare det mindste forvasket, tog vi det væk. MEN... alligevel har vi nu 3 store skuffer fyldt med tøj, 1 med små størrelser. 1 med store størrelser og 1 med tykke og overtøjs. 

oki så meget forventer jeg ik at få... er den første af veninderne der venter barn og så har de fleste i familien så store børn at de har givet tøjet videre... undtagen et par kusiner der har fået drenge

Anmeld

3. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Altså nu har jeg pakket mit 50-56 tøj ned og med det hele altså også flyverdragser osv fylder det en 55L kasse Hvis det kan gi dig et indtryk af det.. Ikke så meget i 50 da de med sikkerhed hurtigt smutter ud af det. Men det er jo svært når man ikke ved hva det er for en der kommer ud

ja... tror jeg må ha lidt i 50 og så lidt mere i 56 og så må jeg jo købe mere hvis hun er lille...

Anmeld

3. april 2012

L&V

Kay skriver:

ja... tror jeg må ha lidt i 50 og så lidt mere i 56 og så må jeg jo købe mere hvis hun er lille...

Ellers får du garanteret os en helt masse Men det er nu os godt med en undskyldning for at komme ud at shoppe

Anmeld

3. april 2012

quindelist

Kay skriver:

jamen du kommer bare med et link så kigger jeg

men ja man kan jo købe mere når hun er kommet ud og man får sikkert også en masse...  men hellere lidt for meget end at stå og mangle...

https://www.baby.dk/debat/166976pi1/toej--piger/01- aar-stor-pigepakke-str-56.aspx

Vi fik ret meget i barselsgave, men temmelig meget pussenusset og overhovedet ikke spor praktisk Man kan få nogle meget yndige kjoler til de små piger, men for dælen hvor er de bare upraktiske og kun noget man gider give barnet på når bedsteforældrene/gavegiverne er i nærheden

Jeg praktiserer stadigvæk "hellere lidt for meget" -jeg gider ikke være nødt til at vaske i tide og utide, og har iøvrigt en 8 kg's maskine, der skal altså lidt til at fylde den op

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

oki så meget forventer jeg ik at få... er den første af veninderne der venter barn og så har de fleste i familien så store børn at de har givet tøjet videre... undtagen et par kusiner der har fået drenge

Vi har selv købt første lag tøj købt det brugt. 

Men her for lidt over en uge siden, blev jeg spurgt om vi ville have tøj. Vi nænnede ikke at sige nej, for ville ikke såre min farmor. Da det er hendes fasters mindste datters datter. altså fasterens barnebarn så der får vi lige 3-5 sække tøj...

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Kay skriver:

jeps... tror jeg skal havde tjekket hvad jeg har i hvilke størrelser i morgen...

hvor meget ville du sige var smart at havde i hvilek størrelser til at starte med... med termin i starten af august??

En hel masse bodyer, dem får du brug for 

Det er ikke til at vide hvilket vejr vi får i august - endnu, men du kan altid bruge en body og strømpebukser, det var jeg glad for at bruge i sommers 

Men sørg for at købe både 50 og 56, hvis nu  Oi, jeg havde jo masser af bodyer til at starte med, fordi jeg købte en hel sækfuld brugt tøj i str. 50-68. Inden da havde jeg ikke købt det vilde ind. 

Anmeld

3. april 2012

Vidunderligeunger

ved Alberte (3390 og 53 cm) brugte vi 50 i en 14 dage- 3 uger. 56 i 3 ugers tid, 62 næsten ikke..

Ved Oskar (3970 og 54 cm) brugte vi 50 de første to dage, men det var faktisk for lille til ham, i hvert fald heldragterne. Han er nu 19 dage gammel og kan passer str 50 i bukser lidt endnu. Ellers er det mest 56/62 i bodyer og 56/62 i heldragter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.