spørgsmål om tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

L&V

Kay skriver:

når ja... ved jo egentlig godt at hun er fra september

hmmm... må nok heller få kigget på hvad jeg egentlig har fået købt... hihi... og fået... for tror der pt. er mest i 62 og 68 lige nu... lidt i 74...

hmmm... og aller mest bodyer... må ha dannet mig et overblik...

tænker at til august måned er en body og strømpebukser vel ikke helt hend i vejeret...  kun body hvis det er meget varmt... og så lidt nat dragter....   og så lidt bukser og trøjer i lidt større størrelser... eller lydder det helt forkert??

Nej det syntes jeg da lyder meget fornuftigt. Man kan få en masse fine tynde busker og trøjer i bilka dem brugte vi meget da hun var helt lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Jeg havde igennem en veninde købt en stor sækfuld tøj i str. 50-68 og halvdelden af de små str. har vi aldrig haft brugt  Start med at have str. 50 og 56 hjemme - du kan altid shoppe str. 62 senere 

Isabella vejede ved fødslen 4 kg og brugte str. 50 i, jeg tror 3 dage  Så hun startede godt og vel i en str. 56, ellers sprang knapperne ved benene 

Str. 56 brugte hun til hun var omkring 7 uger gammel, så skulle hun op i 62 

hihi tror lige pt jeg har mest i 62-68

da jeg ikke rigtig har turde købe noget i de små størrelser fordi jeg ik viste hvad og hvor meget

Anmeld

3. april 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

Heheh ja det er jo desværre ikke til at forudse jeg blev 168 efter en mor på 183 og en far på 195 heheh men følg din lyst til shopping

hihi ja... det er ikke til at forudse desværre... men så får jeg jo glden af schopping senere...

Anmeld

3. april 2012

Clisolka

Kay skriver:

hihi tror lige pt jeg har mest i 62-68

da jeg ikke rigtig har turde købe noget i de små størrelser fordi jeg ik viste hvad og hvor meget

Så har du jo en undskyldning for at shoppe mere 

Anmeld

3. april 2012

Kay

prettybutterfly skriver:

Vores prinsesse var en rigtig gylpeprinsesse fra day one! Så jeg ville ikke undvære at have ca 10 body 10 bluser, 10 bukser osv.... dvs 10 af hver ca!

VI havde meget lidt i str 50, som hun SLET Ik ku passe efter 1 måned, men gav hende mest 56 på selvom det var for stort(da vi jo ik havde så meget i 50). Til gengæld savnede vi ik rigtig noget i 50 da hun jo voksede vildt hurtigt. Jeg syntes næsten hun voksede en str pr 1½ måned i starten. Så efter mine beregninger ville jeg nok købe vintertøj i str 68! Min datters nevø er lige blevet 8 mdr og er lige rykket op i 74, så jeg tror det passer med 68=vinter.

Kærlig hilsen Mona

mange tak

Anmeld

3. april 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

hihi ja... det er ikke til at forudse desværre... men så får jeg jo glden af schopping senere...

Hahah lige præcis sådan skal man tænke!!!!! Og kan love dig man har SÅ nemt ved liiiiige at komme til at tage på shopping når man går på barsel det er jo motion at gå så meget

Anmeld

3. april 2012

Kay

Denisep skriver:

Jeg vil mene med den årstid hvor du har termin at det vil hedde kort ærmet bodyer og de der tyndebomulds bukser man kan få evt hogm. 

Det dejligt løst , er næsteN helt sikker på strømpebukser er for varmt. 

oki... ja løst giver jo mening...

Anmeld

3. april 2012

Kay

quindelist skriver:

Vi havde ikke købt noget i str 50 for vi forventede en stor baby iflg scanningerne -men nu kom hun så 4 uger for tidligt så vi var ude og købe ind

Hun brugte str 50 i 5 uger og 56 i 9 uger -men som sagt lidt for tidligt født (2877 gram og 50 cm -så stor af at være 4 uger for tidligt)

Vores pige er født luge i starten af august og havde stort set altid en langærmet body og et par bløde bukser på de første par måneder, ellers heldragter. Det var først da det begyndte at blive koldt at vi brugte bukser/bluse/strømpebukser/kortærmet body.

Hvor meget man skal have er en smagssag (alt efter hvor tit man kan/vil vaske). Jeg er typen der hellere vil have for meget end for lidt, så vi havde rigeligt at skifte mellem.

(har en masse str 56 til salg som du er velkommen til at kigge på )

jamen du kommer bare med et link så kigger jeg

men ja man kan jo købe mere når hun er kommet ud og man får sikkert også en masse...  men hellere lidt for meget end at stå og mangle...

Anmeld

3. april 2012

Kay

Månsson skriver:

Nej det syntes jeg da lyder meget fornuftigt. Man kan få en masse fine tynde busker og trøjer i bilka dem brugte vi meget da hun var helt lille

så er det bare hvormeget jeg skal købe i de små størrelser...

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Uha vi har MEGET tøj i alt fra 50 til 62 og ja, vi får MEGET mere tøj i nu her inden for de næste par måneder. HJÆLP.. Så vi har tilladt os til at være SINDSYG kræsen bare det var bare det mindste forvasket, tog vi det væk. MEN... alligevel har vi nu 3 store skuffer fyldt med tøj, 1 med små størrelser. 1 med store størrelser og 1 med tykke og overtøjs. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.