spørgsmål om tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2012

Kay

4xGreve skriver:

Min dreng startet i en str. 50 og vi er nu 8 uger sener i en str. 62/68...

Vil nok sige at det er meget lidt man behøver i de små str. De vokser meget hurtigt fra det...

ja det kan ik være meget der skal bruges så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2012

crille

Uhh lister.. Det er SÅ hyggeligt at gå og forberede og handle. Det er for mig en del af det der gør ventetiden sjov. Står så også nu her halvvejs og har næsten købt det hele 

Hvad skal man dog få resten af tiden til at gå med.. hehe.. (alt tøjet er vasket og sorteret i skufferne)

Har selv købt en lille smule i 50, mest i 56. Meget blandet af bodyer, bukser, trøjer, strømper og strømpebukser. Har termin sidst august og der kan vejret jo være alt fra varm sommer til kold efterår.. 

Har fået en del, men har også været ude og handle. Både lidt nyt og gennem trendsales. Er bestemt blevet mere kritisk efterhånden. Tænkte mig dog ikke om sidst jeg faldt over en SÅ lækker body på bus i babysam.. Den har kun et par knapper ved hovede og hale. Bliver jo ikke nemt at få ned over den lille spirrevip, når man ikke er i træning endnu (str. 50).. Nå, godt den var billig hehe, for den er blevet vasket  

Glæder mig bare så inderligt til lillemanden melder sin ankomst  

Anmeld

6. april 2012

Kay

crille skriver:

Uhh lister.. Det er SÅ hyggeligt at gå og forberede og handle. Det er for mig en del af det der gør ventetiden sjov. Står så også nu her halvvejs og har næsten købt det hele 

Hvad skal man dog få resten af tiden til at gå med.. hehe.. (alt tøjet er vasket og sorteret i skufferne)

Har selv købt en lille smule i 50, mest i 56. Meget blandet af bodyer, bukser, trøjer, strømper og strømpebukser. Har termin sidst august og der kan vejret jo være alt fra varm sommer til kold efterår.. 

Har fået en del, men har også været ude og handle. Både lidt nyt og gennem trendsales. Er bestemt blevet mere kritisk efterhånden. Tænkte mig dog ikke om sidst jeg faldt over en SÅ lækker body på bus i babysam.. Den har kun et par knapper ved hovede og hale. Bliver jo ikke nemt at få ned over den lille spirrevip, når man ikke er i træning endnu (str. 50).. Nå, godt den var billig hehe, for den er blevet vasket  

Glæder mig bare så inderligt til lillemanden melder sin ankomst  

jeg har en body i 50 og så lidt i 56... en del i 62... men ja man bliver mere kræsen jo mere man får købt... og bliver mere bevist om den stil man vil ha  

vi har også købt rigtig meget allerede... mangler mange af småtingene... men har også fået en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.