spørgsmål om tøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

nej for hold kæft hvor spare man mange penge

lige netop gid det var mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

lige netop gid det var mig

hehe  man har lige lov til at være heldig engang imellem

Anmeld

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

hehe  man har lige lov til at være heldig engang imellem

ja... vi har været heldige med seng, autostol puslepude og badekar

Anmeld

3. april 2012

Carl-Emil's mor

Kay skriver:

nååår ja... og motion er jo sundt

hvor meget af hvad ville du købe i hvilke størrelser hvis du havde termin i starten af august??

Uuhi bum bum jeg havde købt ca 10 af hver i 56 måske kun 5 af hver i 50 så kan manden altid ryge ud og købe mere hvi det er en lille bebs jeg fik besked om mindst 3500-3900 gram men sagde selv niks han er maks 3270 og han var 3260 så lyt til din fornemmelsen men kunne jeg ændre noget havde jeg ikke købt dragter eller bukser med fødder i for hold nu op et hysteri det har skabt herhjemme hvis jeg prøvede at give ham det på og det er praktisk med sokker også om sommeren dernæst har jeg et super varmt barn så alt det med trøjer kunne jeg glemme en langærmet body, sokker og bukser også er han så varm som han bør være selvom han sov ud start marts men jeg er selv meget varm og har altid været :/

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

ja... vi har været heldige med seng, autostol puslepude og badekar

vi havde sengen (dog skal madrassen skiftes ud) resten købes brugt. mangler lige autostol.

Anmeld

3. april 2012

Kay

Carl-Emil's mor skriver:

Uuhi bum bum jeg havde købt ca 10 af hver i 56 måske kun 5 af hver i 50 så kan manden altid ryge ud og købe mere hvi det er en lille bebs jeg fik besked om mindst 3500-3900 gram men sagde selv niks han er maks 3270 og han var 3260 så lyt til din fornemmelsen men kunne jeg ændre noget havde jeg ikke købt dragter eller bukser med fødder i for hold nu op et hysteri det har skabt herhjemme hvis jeg prøvede at give ham det på og det er praktisk med sokker også om sommeren dernæst har jeg et super varmt barn så alt det med trøjer kunne jeg glemme en langærmet body, sokker og bukser også er han så varm som han bør være selvom han sov ud start marts men jeg er selv meget varm og har altid været :/

vi er også begge meget varme... så mon ikke vores lille pige også bliver det... tænker også at bodyer og bukser må blive vejen frem... og så et par bluser til hvis det bliver køligt.... kan jo altid købe mere

Anmeld

3. april 2012

Kofoed.

Anastasia brugte 44 i 4-5 dage, så 50 i 3 uger, 56, 62 & 68 alle en måned, 74 er nu brugt i 2 måneder, men skal til og finde bodyer i 80 frem.

I de små størrelser ville jeg til den næste købe lang ærmet bodyer + sparkedragter (med fødder) og kort ærmet bodyer + heldragter og en masse natdragter når vi alligevel er hjemme hele dagen.

Anmeld

3. april 2012

Kay

Nattøs skriver:

vi havde sengen (dog skal madrassen skiftes ud) resten købes brugt. mangler lige autostol.

alt undtagen barnevogn (og madras) og lidt af tøjet... er købt brugt indtil videre og mangler ik ret meget... slet ikke af de store ting...

Anmeld

3. april 2012

Kay

Kofoed. skriver:

Anastasia brugte 44 i 4-5 dage, så 50 i 3 uger, 56, 62 & 68 alle en måned, 74 er nu brugt i 2 måneder, men skal til og finde bodyer i 80 frem.

I de små størrelser ville jeg til den næste købe lang ærmet bodyer + sparkedragter (med fødder) og kort ærmet bodyer + heldragter og en masse natdragter når vi alligevel er hjemme hele dagen.

tænker også det skal være noget blødt og nusse agtigt til det første stykke tid... noget der er behageligt for hende at havde på

Anmeld

3. april 2012

Nattøs

Kay skriver:

alt undtagen barnevogn (og madras) og lidt af tøjet... er købt brugt indtil videre og mangler ik ret meget... slet ikke af de store ting...

barnevognen skal snart købes ikke brugt. og det tøj hun skal have på hjem fra sygehuset, skal købes sammen med storebroren. 

Jeg har også købt nogle lagn til lift og vuggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.