er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

bullerbassen

Månsson skriver:

Ja hun har noget sygdom i hjernen af en art.. 

Syntes at have læst hun har kæft i det meste af kroppen men om det er rigtigt ved jeg ikke . Hun var jo også indlagt da Hannah fik abort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

bullerbassen

ESV skriver:

Hvad hedder den FB gruppe jeg kan nemlig intet finde... 

Et eller andet med cecilya skal hjem igen

Anmeld

27. marts 2012

nvm

bullerbassen skriver:

Ja syntes hun virker til at trives , og hvis op & nedture i livet er nok til at fjerne børn . Så skal vi da til at passe på herhjemme 

Kommunen har sat sig for at C skal fjernes og giver så bare ikke op. Trods hun har vundet før. Det er skræmmende 

det lige det, vi skal sku passe på hvis kæresten går fra os må vi ikke ha en periode hvor vi nede, for så kan de ta vors barn

Anmeld

27. marts 2012

L&V

bullerbassen skriver:

Syntes at have læst hun har kæft i det meste af kroppen men om det er rigtigt ved jeg ikke . Hun var jo også indlagt da Hannah fik abort

Uh det kan os være det var mest i starten de snakkede om det så kan være jeg husker forkert.. Ja det var hun

Anmeld

27. marts 2012

L&V

nvm skriver:

det lige det, vi skal sku passe på hvis kæresten går fra os må vi ikke ha en periode hvor vi nede, for så kan de ta vors barn

Er det måske ikke lidt at overdrive, jeg tænker bare i den lille piges liv har der jo bare ikke været stabilitet på noget tidspunkt. En mor med et vildt temperament osv. jeg kan godt forstå kommunens beslutning og nej syntes da ikke det er optimalt på den måde men det er det andet bare heller ik

Anmeld

27. marts 2012

bullerbassen

nvm skriver:

Alle mennesker laver fejl og ingen går igennem livet uden at møde modgang. Det er da naivt og tro.

Ved godt mange siger kommunen ikke fjerner børn uden grund , men jeg tror nu alligevel at man som ung mor bliver overvåget på en anden måde. Og selv fejl som vi " gamle " mødre laver som måske ikke har betydning får konsikvenser for dem.

har et familie medlem som venter sig , hun er halv vejs . Kommunen har truet med at fjerne barnet ved fødslen. Armen come on . Det er udfra baggrund , som jeg tror også forfølger Hannah.

Det er sku ikke fair

Anmeld

27. marts 2012

bullerbassen

Månsson skriver:

Uh det kan os være det var mest i starten de snakkede om det så kan være jeg husker forkert.. Ja det var hun

Ved det ikke , syntes bare jeg har læst et sted

Anmeld

27. marts 2012

L&V

bullerbassen skriver:

Ved det ikke , syntes bare jeg har læst et sted

Anmeld

27. marts 2012

Gaia

Aniteb skriver:

Det er trods alt mere end Nikita får lov til at se sin søn...

Får hun da ik lov at se sin søn? Fik hun ik fjernet ham kort efter hannah? 

Anmeld

27. marts 2012

TeamRocket

Jeg kan nu godt forstå kommunens valg. JA det er pisse tragisk når et barn bliver fjernet og jeg kan udemærket forstå hendes tåre. Men hannah viser jo tydeligt at hun ikke er opgaven moden, istedet for at få styr på tingnene og vise hun vil ha C hjem, så tuder hun ugebladene fulde om at hun ikke har råd til psykolog og kommunen vil ikke hjælpe, trods aborten. MEN, hun har råd til frække billeder hos fotografer, hårfarve, pedicure og byture hver eneste weekend, nye sko, mobil og make up ? Ehm, burde hun så ikke også ha råd til den manglene psykolog hun giver skylden for at det er gået ned af bakke? Jeg ved ikke om i også er venner med hende på fb, men hun minder sku om en der nyder at være barnefri mere en en sørgene mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.