er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

SHERO

Puhh også her, så synd for hende... godt man lige kan smile lidt af hende der lige har født, hun er jo bare alt for sød og "nyforelsket" hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

mpr

nvm skriver:

når hannah får fjernet sin søde datter...

gud hvor er det bare hårdt at se, sidder og får gåsehud og tåre i øjnene

synes sku hannah har vokset med sin opgave, og kæmpet og gjort sit bedste

Ja ! Syntes det er ekstrem synd for hende og barnet! Det virker som om komunen bare er efter hende pga hendes alder.. De har sagt god for hende 2 gange, men fordi de anbefalede hende til at få en abort gik hun selvfølgelig ned med flaget og kunne ikke få hjælp af dem der foreslog hende at tage det valg.....

Syntes det virker som om det har spundet et spin som hun ikke kunne undgå at sidde fast i... Syntes virkelig ikke det har været fair for hende og hendes datter!

Anmeld

27. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Ja, jeg stortuder. FUUUUCK!!!! TUD..

Anmeld

27. marts 2012

MortilCilas

Nej jeg græd også!

Synes også hun er vokset med opgaven!

Anmeld

27. marts 2012

nvm

tarkoflen skriver:

Jeg sidder også og tuder! Men jeg vil dog sige, at jeg faktisk tror, at det er det bedste for C... Hun har jo ikke været super stabil på det sidste, og har haft det rigitg svært, og det er jo ikke ligefrem fordi hun har det nemt og har en masse støtte omkring sig! Jeg håber så meget, at hun får noget hjælp, så hun kan få sin datter hjem igen!

Jeg tror bestemt ikke det er det bedste for hende..

og ja hannah har haft det svært på det sidste.. det er da KLART, først går Max fra hende og så skal hun ha en abort, selvom hun faktisk ønsker barnet...

det burde da ikek gøre så man får fjernet sit barn. hun har jo spurgt om hjælp, men ingen ville hjælpe hende

Anmeld

27. marts 2012

nvm

Chel1992 skriver:

Ja ! Syntes det er ekstrem synd for hende og barnet! Det virker som om komunen bare er efter hende pga hendes alder.. De har sagt god for hende 2 gange, men fordi de anbefalede hende til at få en abort gik hun selvfølgelig ned med flaget og kunne ikke få hjælp af dem der foreslog hende at tage det valg.....

Syntes det virker som om det har spundet et spin som hun ikke kunne undgå at sidde fast i... Syntes virkelig ikke det har været fair for hende og hendes datter!

jeg er helt enig. det som om de bare SKAL finde en fejl på hende.....

Anmeld

27. marts 2012

Mille83

Stortuder også her, syntes hun er vokset så meget med opgaven. 

Og når hun en gang har fået ja til og beholde Ceciliya forstår jeg ikke at de tager sagen op igen, men det er jo heller ikke sikkert vi kender alle omstændighederne til hvorfor...

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

Det var godt nok ikke meget hun får lov til at se hende!

Vi kan godt blive enige i, at hvad vi ser, så går det godt med C, men der må jo være noget vi ikke ser! Hun siger selv, at C har været meget i plejefamilien, fordi hun haft det svært! Og jeg synes bestemt også, at hun skulle have haft noget mere hjælp ovenpå alt det hun er igennem!

Anmeld

27. marts 2012

nvm

tarkoflen skriver:

Det var godt nok ikke meget hun får lov til at se hende!

Vi kan godt blive enige i, at hvad vi ser, så går det godt med C, men der må jo være noget vi ikke ser! Hun siger selv, at C har været meget i plejefamilien, fordi hun haft det svært! Og jeg synes bestemt også, at hun skulle have haft noget mere hjælp ovenpå alt det hun er igennem!

de ville slet ikke hjælpe hende jo.. hun var ellers modig og voksen nok til at selv spørge om hjælpen.. og så får hun bare afslag... det bare ikke fair.....

Anmeld

27. marts 2012

bullerbassen

nvm skriver:

det gør jeg også.. og hun har vidst stadig ikke fået hende hjem

Nej sagen kan først genforhandles om et år skrev hun på facebook gruppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.