er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

nilletøz

nvm skriver:

pyha det må bare være så hårdt

Ja det må det... føler virkelig med dem begge!

Håber virkelig hun er klar på at kæmpe for sin datter!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Tvillingemor80

Jeg var også helt tude færdig!

Anmeld

27. marts 2012

Valle81

JulieWH skriver:

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

HEndes mor er meget meget syg:0) Tror ikke hun er vind og skæv:0)

Anmeld

27. marts 2012

AnonymMor

Afsnittet idag var frygteligt at se !!! Gud hvor er det sørgeligt at Hannah ikk kan være ifred for den lorte kommune 

Håber så meget hun får lille celilya hjem igen !!! Hannah fortjener det sys jeg !!! Kan ikke se at cecilya skulle få det bedre et andet sted ?Nej tvært i mod så bliver hun ødelagt af at blive taget fra sin mor !!! 

Stakkels cecilya , Hannah, maks og mormor !!! 

Anmeld

27. marts 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Hun er meget syg, vist endda dødeligt syg... Kan ikke huske hvad hun fejler, men hun var indlagt, da Hannah fik foretaget aborten...

ja det var pga en hjerneblødning, men kan huske i starten hvor vi begyndte at følge hanna da hun boede hos moderen, der fik vi afvide at moderen var alvorligt syg...

og måske er hun så tæt på at dø, at hun er sådan.... eller hun får måske morfinpiller eller andet stærk medicin... '

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

Gaia skriver:

Får hun da ik lov at se sin søn? Fik hun ik fjernet ham kort efter hannah? 

Jo hun må se ham 3 timer om måneden

Anmeld

28. marts 2012

Gaia

Aniteb skriver:

Jo hun må se ham 3 timer om måneden

Det var godt nok ik meget. Puha det må være hårdt kun at se sit barn tre timer om måneden. 

Anmeld

28. marts 2012

maria_wlt

TeamRocket skriver:

Jeg kan nu godt forstå kommunens valg. JA det er pisse tragisk når et barn bliver fjernet og jeg kan udemærket forstå hendes tåre. Men hannah viser jo tydeligt at hun ikke er opgaven moden, istedet for at få styr på tingnene og vise hun vil ha C hjem, så tuder hun ugebladene fulde om at hun ikke har råd til psykolog og kommunen vil ikke hjælpe, trods aborten. MEN, hun har råd til frække billeder hos fotografer, hårfarve, pedicure og byture hver eneste weekend, nye sko, mobil og make up ? Ehm, burde hun så ikke også ha råd til den manglene psykolog hun giver skylden for at det er gået ned af bakke? Jeg ved ikke om i også er venner med hende på fb, men hun minder sku om en der nyder at være barnefri mere en en sørgene mor!

Jeg har helt tiden haft denne her mening..

Jeg har i bund og grund tænkt...."Er det et hjem hvor jeg ville lade mine egne børn vokse op"?? NEJ for pokker ikke.. Når man ikke engang kan overholde en basal ting som en fast spisetid så er der bare noget der er galt.

Cisilaya (staves) har ikke noget fast.. Papfar kommer og går som det passer ham og det er til trods for at Cisilaya kun kender ham som far.. Hvorfdan må det lige føles?? 

Hannah er slet ikke vokset nok og det har kommunen set.. Håber famne at de holder ved det og gør noget ordentlig for den lille pige..

Anmeld

28. marts 2012

B&J

Aniteb skriver:

Det er trods alt mere end Nikita får lov til at se sin søn...

jeg ved slet ikke hvor meget hun ser sin søn

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

B&J skriver:

jeg ved slet ikke hvor meget hun ser sin søn

Hvis du ser hvad jeg har skrevet lidt længere oppe. 3 timer om måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.