er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Timse

SØS skriver:

NEJ!!! -"børn" har bestemt ikke altid bedst af at bo hos deres forældre - slet ikke. Det er da et virkelig uintelligent udsagn! - Hvad så med alle de "grimme" sager fra f.eks. Rebilk Kommune, Brønderslev mv??  

Gu´er det da en umådelig trist situation for såvel Hannah som for C, men der skal altså RIGTIG meget til for at børn bliver tvangsfjernet i Dk. - Kommunen ved helt sikkert en del mere end os der følger med en time hver uge....

Jeg er helt ening, de biologiske forældre er bestemt ikke altid de bedste.

Og i Danmark skal der RIGTIG meget til før børn bliver tvangsfjernet, så selvom vi har ondt at moren så er det nok datteren vi skal have ondt af, der er meget som vi ikke ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

HopinWishin

Ja det var da hårdt at se på!

Men tror helt sikkert det er bedst for barnet! Og håber virkelig ikke det kommer tilbage til Hannah... det vil virkelig være synd at hun skal være en kastebold i systemet!

Hun trænger til en tryg familie, hvor hverdagen er fast.. og hvor plejeforældrene har et alm. hverdagsliv med arbejde etc.!!

Anmeld

28. marts 2012

HopinWishin

SØS skriver:

NEJ!!! -"børn" har bestemt ikke altid bedst af at bo hos deres forældre - slet ikke. Det er da et virkelig uintelligent udsagn! - Hvad så med alle de "grimme" sager fra f.eks. Rebilk Kommune, Brønderslev mv??  

Gu´er det da en umådelig trist situation for såvel Hannah som for C, men der skal altså RIGTIG meget til for at børn bliver tvangsfjernet i Dk. - Kommunen ved helt sikkert en del mere end os der følger med en time hver uge....

nemlig..

Anmeld

28. marts 2012

Gaia

maria_wlt skriver:

Jeg har helt tiden haft denne her mening..

Jeg har i bund og grund tænkt...."Er det et hjem hvor jeg ville lade mine egne børn vokse op"?? NEJ for pokker ikke.. Når man ikke engang kan overholde en basal ting som en fast spisetid så er der bare noget der er galt.

Cisilaya (staves) har ikke noget fast.. Papfar kommer og går som det passer ham og det er til trods for at Cisilaya kun kender ham som far.. Hvorfdan må det lige føles?? 

Hannah er slet ikke vokset nok og det har kommunen set.. Håber famne at de holder ved det og gør noget ordentlig for den lille pige..

Det er jeg enig med dig i. 

Anmeld

28. marts 2012

B&J

Aniteb skriver:

Det vil jeg også mene, men det mener kommunen åbenbart ikke... De er åbenbart af den holdning at det er bedst at holde mor og barn så meget adskilt som muligt...

ja nemlig kunne forstå hvis mor eller far var alkoholiker eller narkoman at man sagde på det tidspunkt og hvis du er påvirket kommer du ikke ind...

men de burde jo arbejde sammen om det i håb om barnet kunne komme hjem og bo.. for tænk når de børn skal tilbage igen så er det jo lige før mor og far er fremmede mennesker for de børn

Anmeld

28. marts 2012

jydeinden

om jeg synes det må være frygteligt at miste sit barn? bestemt, men jeg mener bestemt også det er bedst for C at hun får en baggrund som er bare lidt stabil.. før Hannah får styr på hvad hun enligt vil med sin "mand" før synes jeg på ingen måder det kan komme på tale om C kommer hjem igen.

Et er at man som par skændes en gang imellem, så det brager, fair nok. Dét gør vi alle sammen, men vi går sgu ikke fra hinanden i tide og utide, og jeg håber så sandeligt ikke der er nogen der kan finde på det imens de har børn.

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

jydeinden skriver:

om jeg synes det må være frygteligt at miste sit barn? bestemt, men jeg mener bestemt også det er bedst for C at hun får en baggrund som er bare lidt stabil.. før Hannah får styr på hvad hun enligt vil med sin "mand" før synes jeg på ingen måder det kan komme på tale om C kommer hjem igen.

Et er at man som par skændes en gang imellem, så det brager, fair nok. Dét gør vi alle sammen, men vi går sgu ikke fra hinanden i tide og utide, og jeg håber så sandeligt ikke der er nogen der kan finde på det imens de har børn.

Hvad så med de børn hvor mor skifter kæreste konstant skal de også tvangsfjernes? 

Anmeld

28. marts 2012

Plysbjørnen

B&J skriver:

ja nemlig kunne forstå hvis mor eller far var alkoholiker eller narkoman at man sagde på det tidspunkt og hvis du er påvirket kommer du ikke ind...

men de burde jo arbejde sammen om det i håb om barnet kunne komme hjem og bo.. for tænk når de børn skal tilbage igen så er det jo lige før mor og far er fremmede mennesker for de børn

Det er nemlig det.

Anmeld

28. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Jeg synes nu det er fint C er blevet fjernet. For så kan Hannah komme igang med en uddannelse også passe den, på den måde kan hun os vise hun er blevet mere voksen, også kan hun os begynde og spise på faste tidspunkter og egentlig burde hun bare sparke ham der Max af helvedes til os. med det han har gang i. Hun skal blive mere moden også skal hun finde en kæreste der os er moden og ikke det der med slå op og sammen igen hele tiden..

stakkels lille pige hun bliver jo forvirret det ene øjeblik er han der det næste er han væk den holder ikke..

Anmeld

28. marts 2012

jydeinden

Aniteb skriver:

Hvad så med de børn hvor mor skifter kæreste konstant skal de også tvangsfjernes? 

det ved jeg somend ikke, men jeg synes i hvertfald at man som minimum selv beder om at komme i kommunens søgelys i såfald, for det kan på ingen måder være til gavn for ens barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.