er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Isabella_mor

nvm skriver:

når hannah får fjernet sin søde datter...

gud hvor er det bare hårdt at se, sidder og får gåsehud og tåre i øjnene

synes sku hannah har vokset med sin opgave, og kæmpet og gjort sit bedste

ej jeg tudede også MEGA meget.. jeg syntes det er så synd for både Cecilya og hannah. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Isabella_mor

JulieWH skriver:

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

Hannas mor er meget syg...!! 

så at hun ligger og er skæv er ikke fordi hun er misbruger, men fordi hun er syg...!

Anmeld

28. marts 2012

anynom

isabellamor skriver:

Hannas mor er meget syg...!! 

så at hun ligger og er skæv er ikke fordi hun er misbruger, men fordi hun er syg...!

Vær så venlig at læse resten af debatten igennem, så ser du endnu et svar fra min side, TAK!

Anmeld

28. marts 2012

Isabella_mor

JulieWH skriver:

Vær så venlig at læse resten af debatten igennem, så ser du endnu et svar fra min side, TAK!

jeg er igang...

Anmeld

28. marts 2012

anynom

isabellamor skriver:

jeg er igang...

Anmeld

29. marts 2012

nvm

bullerbassen skriver:

Alle mennesker laver fejl og ingen går igennem livet uden at møde modgang. Det er da naivt og tro.

Ved godt mange siger kommunen ikke fjerner børn uden grund , men jeg tror nu alligevel at man som ung mor bliver overvåget på en anden måde. Og selv fejl som vi " gamle " mødre laver som måske ikke har betydning får konsikvenser for dem.

har et familie medlem som venter sig , hun er halv vejs . Kommunen har truet med at fjerne barnet ved fødslen. Armen come on . Det er udfra baggrund , som jeg tror også forfølger Hannah.

Det er sku ikke fair

jeg er hel enig med dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.