er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

bullerbassen

nvm skriver:

hvor er det bare latterligt

synes da man kan se i hendes øjne hun har det godt, og var en kvik og glad pige

Ja syntes hun virker til at trives , og hvis op & nedture i livet er nok til at fjerne børn . Så skal vi da til at passe på herhjemme 

Kommunen har sat sig for at C skal fjernes og giver så bare ikke op. Trods hun har vundet før. Det er skræmmende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

bullerbassen

JulieWH skriver:

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

Syntes at have læst at moderen er meget syg af kræft og på morfin

Anmeld

27. marts 2012

morethanperfect

nvm skriver:

når hannah får fjernet sin søde datter...

gud hvor er det bare hårdt at se, sidder og får gåsehud og tåre i øjnene

synes sku hannah har vokset med sin opgave, og kæmpet og gjort sit bedste

Her tuder jeg også .. Selvom det er 2. gang jeg så det ..

Syns godt nok hun har kæmpet så meget for hende , og syns det hele var blevet så meget bedre .. Men igen , det man ser på tv er ikke altid virkeligheden .. 

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

jamen hun er da mega syg vidst!!! tror da det er derfor hun ser sådan ud........ men altså- ved det ikk, tror du virkelig at hun er skæv

Hun er meget syg, vist endda dødeligt syg... Kan ikke huske hvad hun fejler, men hun var indlagt, da Hannah fik foretaget aborten...

Anmeld

27. marts 2012

Plysbjørnen

B&J skriver:

nej mine øjne fik heller ikke for lidt følte virkelig hvor ondt det ville gøre at miste et barn og kun få lov at se det 1 til 1½ time om ugen...

som jeg sagde til kæreste ville jeg ønske de havde prøvet 1 uge hos hannah en uge hos pleje familien så men ja ingen kender jo hele historien og ved ikke om de har prøvet den ide men hold nu KÆFT det gjord ondt at se på

Det er trods alt mere end Nikita får lov til at se sin søn...

Anmeld

27. marts 2012

ESV

bullerbassen skriver:

Nej sagen kan først genforhandles om et år skrev hun på facebook gruppen

Hvad hedder den FB gruppe jeg kan nemlig intet finde... 

Anmeld

27. marts 2012

morethanperfect

JulieWH skriver:

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

Mener at moderen har Sklerose og kræft , og havde lige haft en blodprop i hjernen .. Såå , ikke noget at sige til hun er dopet på medicin .. 

Anmeld

27. marts 2012

nvm

JulieWH skriver:

vind og skæv???

mormoren er jo syg?? meget syg....og har ikke mange år igen....

Anmeld

27. marts 2012

L&V

bullerbassen skriver:

Syntes at have læst at moderen er meget syg af kræft og på morfin

Ja hun har noget sygdom i hjernen af en art.. 

Anmeld

27. marts 2012

anynom

Vi blev bare enige om her på sofaen at Max sagde noget lignende "hun har røget en ordenlig koger", men vi er selvfølgelig også trætte My bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.