er jeg den eneste der tuder til De unge mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Gaia

Det var et sørgeligt afsnit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

nvm

bullerbassen skriver:

Nej sagen kan først genforhandles om et år skrev hun på facebook gruppen

hvor er det bare latterligt

synes da man kan se i hendes øjne hun har det godt, og var en kvik og glad pige

Anmeld

27. marts 2012

tarkoflen

nvm skriver:

de ville slet ikke hjælpe hende jo.. hun var ellers modig og voksen nok til at selv spørge om hjælpen.. og så får hun bare afslag... det bare ikke fair.....

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at hun burde have fået noget hjælp, især når hun var voksen nok til at bede om den! Det er der mange, der kunne lære noget af! Jeg forstår overhovedet ikke, at hun ikke har fået noget hjælp, det er da noget billigere for kommunen end at få hende anbragt, og ud over det, så er det jo klart også det bedste for mor og barn! Man skulle synes der kun ville være vindere på den måde!

Det er virkelig synd for hende, og jeg synes bestemt også hun har kæmpet mod alle odds!

Der burde være nogle, der tog hånd om hende, så hun ikke var så alene!

Anmeld

27. marts 2012

lucas<3

nvm skriver:

når hannah får fjernet sin søde datter...

gud hvor er det bare hårdt at se, sidder og får gåsehud og tåre i øjnene

synes sku hannah har vokset med sin opgave, og kæmpet og gjort sit bedste

åhh jeg var meget tæt på og fælle en lille tåre.. :/

Anmeld

27. marts 2012

132319

Det skærer i hjertet at se en mor så ked af det 

Når det er sagt og med lidt kendskab til kommunens virke, så er jeg ikke i tvivl om at det var den rette beslutning.

Anmeld

27. marts 2012

B&J

nej mine øjne fik heller ikke for lidt følte virkelig hvor ondt det ville gøre at miste et barn og kun få lov at se det 1 til 1½ time om ugen...

som jeg sagde til kæreste ville jeg ønske de havde prøvet 1 uge hos hannah en uge hos pleje familien så men ja ingen kender jo hele historien og ved ikke om de har prøvet den ide men hold nu KÆFT det gjord ondt at se på

Anmeld

27. marts 2012

anynom

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

Anmeld

27. marts 2012

MariaKyedDK

nvm skriver:

når hannah får fjernet sin søde datter...

gud hvor er det bare hårdt at se, sidder og får gåsehud og tåre i øjnene

synes sku hannah har vokset med sin opgave, og kæmpet og gjort sit bedste

jeg græd også, det skær i mit hjerte.. stakkels cecileya og stakkels hanna.. 

Anmeld

27. marts 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Fik også tårer i øjnene! Sad med Ida, og tænkte... Tænk hvis det var mig

Anmeld

27. marts 2012

MariaKyedDK

JulieWH skriver:

Er jeg den eneste, som bider mærke i, at mormoren ligger vind og skæv i den lejlighed som C måske skulle hjem i hvis Hannah havde vundet?
Selvfølgelig er det synd, men jeg er sikker på, at kommunen har gjort det rigtige for alle parter.

jamen hun er da mega syg vidst!!! tror da det er derfor hun ser sådan ud........ men altså- ved det ikk, tror du virkelig at hun er skæv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.