hvad ser i når i ser en trøje med glimmer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

sommerfuglen82

En legetrøje som må blive beskidt (fornuftige forældre)

Mine børn bliver ikke sent afsted i tøj som jeg "frygter" bliver beskidt af pletter som ikke kan gå af igen..sender hellere mine børn afsted i en bluse med en lille plet på og mine børn så kan lege og lave hvad de ønsker..kan slet ikke have de forældre som klæder deres børn i sindsyg dyrt mærketøj hver evig eneste dag og som forventer at der skal passes ekstra godt på lige præcis deres barns tøj fordi der står molo,hummel, burberry osv i nakken på dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

crille

Eliza skriver:

måske hjælper det også lidt at jeg efter en kreativ aktivitet ( som er mit hjørne) som oftest er lige så grisset (hvis ikke mere) som ungerne er..

Anmeld

26. marts 2012

An&Jo

Hvis det ikke er en del af trøjen, ja så ser jeg den som beskidt, men at den er beskidt betyder jo ikke man er dårlige forældre.. Det betyder til gengæld at børnene har haft det skide sjovt, og at de har fået lov til at have det sjovt, så det gør jo én til gode forældre..

Synes ikke man kan sammenligne det med beskidt tøj at være dårlige forældre..

Anmeld

26. marts 2012

HelleBelle

Månsson skriver:

Jeg syntes man ska gi sine børn tøj på som de må lege og svine i..

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Caracatita skriver:

Tusch kan gå af tøjet, hvis det bliver lagt i blød i MÆLK! Nogle tuscher kan i hvert fald - og mon ikke det er vandbaserede tuscher, der benyttes i bh?

Det er i hvert fald ikke gået af noget af vores tøj 

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

mortilaoga skriver:

En legetrøje som må blive beskidt (fornuftige forældre)

Mine børn bliver ikke sent afsted i tøj som jeg "frygter" bliver beskidt af pletter som ikke kan gå af igen..sender hellere mine børn afsted i en bluse med en lille plet på og mine børn så kan lege og lave hvad de ønsker..kan slet ikke have de forældre som klæder deres børn i sindsyg dyrt mærketøj hver evig eneste dag og som forventer at der skal passes ekstra godt på lige præcis deres barns tøj fordi der står molo,hummel, burberry osv i nakken på dem..

Nu går mine børn ikke ligefrem i mærketøj, jeg har bare ikke super mange penge til at købe tøj for. Jeg frygter ikke at tøjet bliver beskidt, men jeg bliver lidt ærgerlig når der pletter af glimmer på tøjet som ikke kan gå af... Netop fordi jeg gerne vil have børnene pænt klædt på uden at det er super dyrt (det er bilkatøj...

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Personligt ville jeg aldrig give mit barn en trøje på , med maling eller glimmer eller noget .. Det ville jeg ikke kunne holde ud at se på ..
Men hvis barnet alligevel skulle male igen , eller ud og lege i skoven eller lign. ville den få den på igen , da den(efter min mening) allerede er ødelagt ...  

Problemet er bare at vi aldrig bliver varskoet, vi får intet afvide om skal lave før det er sket og så er det svært at være på forkant... Jo hvis det er nået de skal have hjælp til, hvis der skal samles papkasser sammen osv... ellers gør vi ikke

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Tak skal i have... Er glad for at så mange ser så af slappet på det med sådan en trøje, netop fordi jeg har været nervøs for om andre forældre ville se på det som at jeg var dårlig mor fordi jeg giver barnet en trøje på som tydeligvis ikke kan blive ren... Så må jeg bare lære at acceptere at der altså er tøj de IKKE skal have på i Børnehave... 

Anmeld

26. marts 2012

Happiness

Jeg må indrømme at jeg ikke tænker så meget over det ;-) Lægger ikke mærke til om der er tus, glimmer eller lign. på tøjet. Jo hvis det er MEGET tydeligt

Tror bare jeg lidt føler at det hører jo til Lidt lige som slidte knæ på kravlebørn, eller slidte baglommer på de unger der kurer ned af bakkerne på numsen

Men ville adrig dømme forældre, pædagoger eller lignende ud fra en "farverig" trøje

Men kan godt se at det er ærgeligt at tøjet bliver ødelagt. Du må som du selv siger, købe en masse af de billige bluser til børnehaven. Og så have de andre til weekendbrug

Anmeld

26. marts 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Tak skal i have... Er glad for at så mange ser så af slappet på det med sådan en trøje, netop fordi jeg har været nervøs for om andre forældre ville se på det som at jeg var dårlig mor fordi jeg giver barnet en trøje på som tydeligvis ikke kan blive ren... Så må jeg bare lære at acceptere at der altså er tøj de IKKE skal have på i Børnehave... 

hvorfor i al verden gå så højt op i hvad andre tænker og mener? hvis du VED dine børn har haft en sjov dag, så er det vel det vigtigste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.