Anonym skriver:
Nemlig det jeg mener og jeg har ikke råd til sulån og har ikke råd til af tag min udd vider jeg har SSH tog jeg før jeg fik børne men ja uden børne ville jeg jo godt kunne.
Men pyt har fået job nu var til samtale i går og skal starte 1/4 og får så nået mere ind nu + vi ville ikke droppe vores forhold og flytte fra hianden pga.
Det ejg mener er bare jeg syntes su skulle være ligesom/sammen regler som kontanthjælpen hvis ikke bedre og højre for især mange der bor sammen ende ud i de ikke kan komme vider med udd pga det er der ikke råd til kender desværre flere.
Susi
Hvad mener du med du ikke har råd til SU lån?
Lånet skal du først begynde at betale tilbage på et år efter endt uddannelse. Du regner vel med at få arbejde efterfølgende
Jeg var også nødt til at tage SU lån endda under flere uddannelser og endte med su gæld på ca. 100.000 kr. Men det var hvad det kostede at tage drømmeuddannelser så jeg kunne komme til at lave noget jeg havde lyst til at stå op om morgnen.
Men noget helt andet, og jeg spørger bare; MEN du siger du synes det er urimeligt sådan som systemet hænger sammen. Men hvor skulle de penge du mener du har ret til komme fra? Fra dem på kontanthjælp, sygehusene eller børnehaverne? Eller mener du at dem der arbejder skal betale endnu mere i skat, således det endnu mindre kan betale sig at få et arbejde og yde en indsats i samfundet?
Jeg har ikke læst alle indlæg. Jeg undre mig bare over din holdning
Min personlige holdning er at de syge skal have men os der kan arbejde, skal. Og det er fantastisk at man kan tage en uddannelse og samtidig få økonomisk støtte
JEg siger ikke det altid er let at få det til at hænge sammen, men der er også den mulighed for at søge forskellige fonde.
God aften 
Anmeld