Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm ja vi er squ nok nogen der er for dumme og vælger at sørger for os selv, i stedet for at lade staten betale for os... Jeg bliver snart 31 og har valgt at vente med børn, netop så vi kunne få et godt job og hjem og så have råd til en bette fis. Bliver simpelthen så harm når folk lige frem tænker i hvordan de kan få mest fra det offentlige. Det kan da godt være man får mere penge/hjælp fra det offentlige hvis man vælger at flytte fa sin kæreste rent proforma, men hvor f... er ens stolthed i at klare sig selv?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hmm ja vi er squ nok nogen der er for dumme og vælger at sørger for os selv, i stedet for at lade staten betale for os... Jeg bliver snart 31 og har valgt at vente med børn, netop så vi kunne få et godt job og hjem og så have råd til en bette fis. Bliver simpelthen så harm når folk lige frem tænker i hvordan de kan få mest fra det offentlige. Det kan da godt være man får mere penge/hjælp fra det offentlige hvis man vælger at flytte fa sin kæreste rent proforma, men hvor f... er ens stolthed i at klare sig selv?
Den er desværre væk - sammen med ens økonomiske sans og fornuft.
ja man kan godt undre sig. Vi bor efterhåndende i et samfund hvor mere vil have mere...
Da jeg læste på universistet havde vi hus og bil og gid f... i om jeg skulle have noget fra det offentlige. Nope, selvom det var et fuldtids studie, så kunne jeg nu også få tid til at bruge 4 timer hver lør + søndage på fritidsjob. Det er vel et spørgsmål om opdragelse og prioriteter. Jeg VIL squ betale for mig selv og er irriteret over at hver time jeg nu er på arbejde, skal jeg betale 100+ kr til staten, fordi der er nogen der hellere vil have i hoved og røv af det offentlige... Nå, men det er jo også et spørgsmål om politik og desværre er politikkerne for bange for at gøre noget, da så mange overførselsindkomst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128