Jeg er Gift med En Muslim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

sarahb

Bom skriver:

Savner du aldrig en go flæskesteg med svær og brun sovs?? For det går jeg ud fra du har fået som barn/kristen??
Uhh det ville jeg savne helt vildt hvis det var mig..

NOOOO, jeg er ikke særlig meget til kød og slet ikke svinekød så jeg vil helst være fri og hvis jeg gerne måtte.

Til gengæld får vi hotdogs, pølsehorn og god salami - blot kalkun.
Til jul får vi kartoffler og GOD sovs, bare med en lækker kalkun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

MissBee

Kære Sarah

Først og fremmest vil jeg lige give dig  for at tage dette emne op!

Jeg har ingen spørgsmål kun undren over hvor meget folk ikke ved og hvis de undre sig hvorfor de så ikke undersøger det  

Der findes gode og dårlige mænd/kvinder i alle religioner og kulture.

Problemet er der hvor folk bliver fanatiske med deres overbevisning om det så er indenfor racehunde eller religion. Jeg har ment det er vigtigt at være åben overfor ny viden og tage det til sig man kan bruge..

Jeg håber du får det ud af denne tråd som du håbede på

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

MissBee skriver:

Kære Sarah

Først og fremmest vil jeg lige give dig  for at tage dette emne op!

Jeg har ingen spørgsmål kun undren over hvor meget folk ikke ved og hvis de undre sig hvorfor de så ikke undersøger det  

Der findes gode og dårlige mænd/kvinder i alle religioner og kulture.

Problemet er der hvor folk bliver fanatiske med deres overbevisning om det så er indenfor racehunde eller religion. Jeg har ment det er vigtigt at være åben overfor ny viden og tage det til sig man kan bruge..

Jeg håber du får det ud af denne tråd som du håbede på

Jeg synes det er så fedt at man kan slå nogle fordomme væk og håbe på at det kan åbne op for noget ny viden og accept.

Jeg var også i chok da min mand var i føtex med vores ældste søn, og da han havde bedt om en banan 2 gange, mens min mand var ved noget andet. Sagde en dame meget surt: Så gi dog Aben en banan!!!

Da min mand fortalte mig dette, kogte og boblede jeg inden i, og spurgte om han dog for f.... ikke havde sagt noget.
Han svar var: Nej for hvis jeg gjorde ville folk jo bare se endnu værre på os, end de i forvejen gør.
ÆV hvor blev jeg KED!

Anmeld

14. marts 2012

Bassemor<3

sarahb skriver:

Det ved jeg godt der er mange der tror.
Nu er der mange mænd udlandske såvel som danske der kan være nogle værre nogle. Men det er min mand slet ikke.
Hos os står han for hoveddelen af rengøringen og tøj vask da han har bedre tider rent arbejdsmæssigt, jeg laver mad da han ikke kan finde ud af det. Dog har han oppet sig på det sidste.
Hos os vil alle mine veninder sige at det er mig der har bukserne på. Hvor jeg er den mere hårdfør og han er den mere følsomme og tålmodige. Så her er Der intet Mandschauvanistisk overhoved!

Og ifølge koranen skal mænd og kvinder behandles lige. Manden er ikke hævet over kvinden

Taak for svar ! så blev den fordom lige afkræftet 

Anmeld

14. marts 2012

MissBee

sarahb skriver:

Jeg synes det er så fedt at man kan slå nogle fordomme væk og håbe på at det kan åbne op for noget ny viden og accept.

Jeg var også i chok da min mand var i føtex med vores ældste søn, og da han havde bedt om en banan 2 gange, mens min mand var ved noget andet. Sagde en dame meget surt: Så gi dog Aben en banan!!!

Da min mand fortalte mig dette, kogte og boblede jeg inden i, og spurgte om han dog for f.... ikke havde sagt noget.
Han svar var: Nej for hvis jeg gjorde ville folk jo bare se endnu værre på os, end de i forvejen gør.
ÆV hvor blev jeg KED!

OMG hvor ubehøvlet har man lov at være!!!! og så til et barn! men desværre føler jegat din mand har ret...  

Min mand er meget mørk mulat og gamle damer er de værse når det gælder grumme kommentarer eller råben efter os på gaden - hvor sørgeligt det dog må være at være dem!

Anmeld

14. marts 2012

Rockertand

sarahb skriver:

Altså der er mange ting der står skrevet, men amn anser svin for urent i form af den spiser eskrementer, kan ikke svede derved forbliver alle bakterier inde i svinet m.m.

Der er mange bla. ekstremister der skriver alt muligt om mennesker der spiser svin. Men det vælger jeg ikke at tage til mig.

Nu er jeg slet ikke så kyndig ud i anatomi hos dyr - men jeg har da vitterligt aldrig set en kylling med sved på panden? Hvorfor må I så spise dem? De vader også rundt i egne ekskrementer og kan formentligt slet ikke undgå at få noget i munden, når de pikker andre kyllinger. Blot en undren.....

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

MissBee skriver:

OMG hvor ubehøvlet har man lov at være!!!! og så til et barn! men desværre føler jegat din mand har ret...  

Min mand er meget mørk mulat og gamle damer er de værse når det gælder grumme kommentarer eller råben efter os på gaden - hvor sørgeligt det dog må være at være dem!

Ja jeg var også i Chok!
Kan slet ikke forstå man kan få sig selv til det, og endda uden grund.

Og ja de kan desværre ikke tillade sig lige så meget som lyse, gad vide om den tanke med at de stadig er anderledes og ikke herfra ændres med tiden?! Jeg håber det sandelig.
Min mand er født her og har boet her hele sit liv, men han bliver ikke set på som en dansker selvom han i realiteten er det.

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

Rockertand skriver:

Nu er jeg slet ikke så kyndig ud i anatomi hos dyr - men jeg har da vitterligt aldrig set en kylling med sved på panden? Hvorfor må I så spise dem? De vader også rundt i egne ekskrementer og kan formentligt slet ikke undgå at få noget i munden, når de pikker andre kyllinger. Blot en undren.....

Nu er det ikke mig der er herre over hvad der er skrevet.

Jeg har læst dette og ikke noget jeg selv har testet eller set.

Anmeld

14. marts 2012

sarahb

babyboy2012 skriver:

Taak for svar ! så blev den fordom lige afkræftet 

Skønt, lige dette jeg ønskede der ville ske hos nogle

Tak for din interesse

Anmeld

14. marts 2012

Ønskebarnet12

Jeg synes det sejt at du vil svare på en del spørgsmål! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.