LunaLykke skriver:
Jeg synes det er rigtig fedt, at du har konverteret af EGEN FRI vilje. Synes så tit jeg hører, at det er et must, at det er den kristne der konverterer for at kunne indgå ægteskab med en muslim. Det har altid undret mig, hvorfor er det lige den kristne der skal konvertere? Og hvorfor SKAL man konvertere?
Du behøver ikke besvare spørgsmålene, det er mere min undren jeg lige luftede
Igen, jeg synes det er super fedt, at du "vælger" den religion som du føler du "hører til". Religion betyder også meget for mig (jeg er kristen) og jeg synes det er så synd, at der skal være en så stor barriere mellem forskellige religioner - vi har jo netop den stærke tro tilfælles!
Men må jeg spørge hvordan folk omkring dig reagerer på at du har konverteret? Føler du ikke tit at du skal forsvare på dig selv og din mand, fordi så mange tror at det er tvang?
Jeg synes jeg skal forsvare det hele tiden. Mange ser på mig som en stakkel, for gad vide hvordan hun lever og har det med sådan en "farlig mand"
Mine tætteste misunder mig og os for det dejlige forhold vi har, vi har ingen problemer i vores ægteskab og vi har nu været sammen i 10 år og elsker hinanden mere for hver dag der går.
Men det er træls at uanset hvor glad man er og hvor lykkelig man ser ud ud ad til. Så ved jeg at gamle skole kammerater osv sidder og snakker om, om jeg NU virkelig har det godt.
JA OG HVIS JEG EN DAG IKKE HAR DET GODT I MIT ÆGTESKAB, JA SÅ ER JEG IKKE BLEG FOR AT GÅ.
JEG VIL ALDRIG FINDE MIG I NOGET DER KRÆNKEDE MIN PERSONLIGHED

Jeg elsker min mand og elsker det vi har sammen!
Og mht at konvertere så tror jeg tit at "den kristne" er svagere i sin tro en den muslimske, hvis du kan følge mig. Religionen fylder måske ikke så meget, og så lader man bare sig rive med for at få sin elskede.
Hvor er det fedt med interesse
Anmeld