RiUL skriver:
Kan godt forstå at du bliver nødt til at supplere med mme og grød, og havde da også gjort det, hvis Oliver havde brug for det - for vil jo ikke sulte ham, bare fordi JEG ønsker at fuldamme til han er 6 mdr 
- Er bare glad for jeg kan "nøjes" med at gi babs stadig 
Ja, synes det er noget pjat at det kommer bag på folk, men der er altså mange der har en underlig holdning til amning.. Ligesom jeg slet ikke kan forstå at amning bliver forbudt på diverse restauranter
Og jeg har da også tænkt mig at amme ham ligeså længe han vil, om han så overskrider 1 år, og mange synes det er klamt og at moderen kun gør det for sin egen skyld 

Benjamin får ikke mme - kun babs og grød
hehe.
Vi tænker nok lidt forskelligt med hensyn til amning
Men derfor kan jeg stadig godt forstå dine frustrationer. Jeg synes generelt, at man blander sig for meget i hinandens ting. Og ja, det gælder da også en selv - man skal nogle gange bare holde sin mening for sig selv
hehe. Eller i hvert fald acceptere at man er uenige
Jeg har ikke tænkt mig at amme, når Benjamin er over et år - lige meget om han har lyst eller ej. Men det handler for mig om, at fast føde i sidste ende er vejen frem og at jeg ikke mener, at det er nødvendigt for børn at få mælk i den alder. Derudover synes jeg bare ikke det er synderligt spændende, at amme et barn der har tænder!
(læs: der bider)
Men ja, det er jo siiindssygt så tabubelagt amning er!
Og apropos restauranterne, så er de forargede som regel også dem der glor mest!!!
(SÅ KIG DOG DEN ANDEN VEJ
.)

Anmeld