Det er da synd for barnet at fuldamme ham, til han er 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2012

Timmner

min søn bliver 3 snart. og jeg ammer ham kun, og har tænkt mig at gøre det i hvertifald til han er 6 måneder og også længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2012

Muhmi

RiUL skriver:

Ja, det var hvad jeg fik at vide i dag!!! 

Hvorfor i al verden er det synd for min baby at han bliver fuldammet til han er 6 mdr???

Han fylder 6 mdr, den 11. marts, han er en dejlig tyk dreng, og han bliver mæt af min mælk, så hvorfor tilbyde ham andet, når han trives med at blive ammet?

Jeg synes godt nok det er noget pjat, og bliver en smule forarget over folk der starter alt for tidligt på grød til de små, fordi forældrene synes det er sjovt.

Må indrømme at jeg også bliver en smule forarget over at du stiller op med at andre giver deres baby skemad før de er 6 mdr.

Det er jo et valg man tager som forældre og hvis du ikke vil have andre skal dømme dig, kunne det være du selv skulle starte med at lade være med at dømme andre for deres valg...

Anmeld

1. marts 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Av av, glæder mig ikke til Oliver får tænder :p

- men gummer kan nu også bide hårdt

Og nu vi er ved alt det her amning, så tror jeg at Oliver er nået til 26 ugers spring, for nu vil han bestemt IKKE spise noget som helst, og brokker sig som en gal når jeg ligger hsm til, og ham som ellers spiser ofte  

Og undskyld, havde fået den tro at du supplerede med mme, men dejligt at han endelig bliver mæt Og fedt at du nogle gange holder "grød-fri", det er da også let hvis man skal ud med den lille, så man ikke skal tænke på grød

Hehe, ja - folk må gerne glo på mine "madpakker", de skal bare ikke blande sig i at jeg giver mit barn mad, offentligt

Puuh vi har også haft lidt snert af 26 ugers spring  Det var ret vildt, men jeg kan ikke helt finde ud af, om det er over. De sidste to dage har han sovet vildt dårligt om natten men rigtig godt om dagen  hehe. Hvad gør du så, når han ikke vil spise?

Det skal du skam ikke undskylde! hehe. Ja det med grødfri tror jeg er meget godt. Hans mave skal jo lige vænne sig til det, og han har virkelig svært ved at komme af med afføring nogle dage

Og ja, så er det dejligt nemt Selvom det ikke er lige populært alle steder.

Anmeld

1. marts 2012

Mira0911

RiUL skriver:

Synes det er fint at man tilbyder grød hvis det taler for det, som I jeres tilfælde

Og synes tilgengæld at det er flot at I så vælger at stoppe igen, fordi I kan se på Lina at det bare ikke duer endnu  

Jeps... Har det også meget godt med at vi stoppede igen...  

Anmeld

2. marts 2012

***S***

RiUL skriver:

Så kan jeg da godt forstå han havde brug for noget mere mættende, for hold da op en kamp vægt

Av mine arme siger jeg bare ;P hehe

Vi har det godt, tak - hvad med jer?

Haha, ja han har noget af en kamp vægt!

Mine arme kan klare det, men dem som så gerne ville holde ham, giver hurtig op!

Dejligt- vi har det også rigtig godt!  Nyder at være moar!

Anmeld

3. marts 2012

june1987

Jessica fuldammede jeg da til hun var 9 mrd hun var også meget syg og gad ikke rigtigt det grød osv

Anmeld

5. marts 2012

RiUL

Katte87 skriver:

Puuh vi har også haft lidt snert af 26 ugers spring  Det var ret vildt, men jeg kan ikke helt finde ud af, om det er over. De sidste to dage har han sovet vildt dårligt om natten men rigtig godt om dagen  hehe. Hvad gør du så, når han ikke vil spise?

Det skal du skam ikke undskylde! hehe. Ja det med grødfri tror jeg er meget godt. Hans mave skal jo lige vænne sig til det, og han har virkelig svært ved at komme af med afføring nogle dage

Og ja, så er det dejligt nemt Selvom det ikke er lige populært alle steder.

Har læst et eller andet sted, at springer kan vare helt op til 5 uger!!! :O hehe

Når han ikke vil spise, er det ofte fordi han opdager noget viiiildt spændende som fx vores spots i loftet og så sætter jeg ham oplærkernes med ham, og prøver at ligge ham til igen, efter noget tid  

Ej, er jo heller ikke fordi jeg flasher mine babser, gør det selvfølgelig diskret men låser mig ikke inde på et wc for at amme  

Anmeld

5. marts 2012

MorDk

Pis og papir! DU ved BEDST selv hvad der bedst for dit barn og sundhedsstyrelsen anbefaler det jo .... Jeg begyndte at give min dreng grød fra 4 mdr men det var fordi han var klar og var sulten som bare pokker. MEN jeg stoppede først med at amme da han var 9 mdr. gammel. Lyt til dig selv og dit barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.