Katte87 skriver:
Benjamin får ikke mme - kun babs og grød
hehe.
Vi tænker nok lidt forskelligt med hensyn til amning
Men derfor kan jeg stadig godt forstå dine frustrationer. Jeg synes generelt, at man blander sig for meget i hinandens ting. Og ja, det gælder da også en selv - man skal nogle gange bare holde sin mening for sig selv
hehe. Eller i hvert fald acceptere at man er uenige
Jeg har ikke tænkt mig at amme, når Benjamin er over et år - lige meget om han har lyst eller ej. Men det handler for mig om, at fast føde i sidste ende er vejen frem og at jeg ikke mener, at det er nødvendigt for børn at få mælk i den alder. Derudover synes jeg bare ikke det er synderligt spændende, at amme et barn der har tænder!
(læs: der bider)
Men ja, det er jo siiindssygt så tabubelagt amning er!
Og apropos restauranterne, så er de forargede som regel også dem der glor mest!!!
(SÅ KIG DOG DEN ANDEN VEJ
.)

Av av, glæder mig ikke til Oliver får tænder :p
- men gummer kan nu også bide hårdt 
Og nu vi er ved alt det her amning, så tror jeg at Oliver er nået til 26 ugers spring, for nu vil han bestemt IKKE spise noget som helst, og brokker sig som en gal når jeg ligger hsm til, og ham som ellers spiser ofte
Og undskyld, havde fået den tro at du supplerede med mme, men dejligt at han endelig bliver mæt
Og fedt at du nogle gange holder "grød-fri", det er da også let hvis man skal ud med den lille, så man ikke skal tænke på grød 
Hehe, ja - folk må gerne glo på mine "madpakker", de skal bare ikke blande sig i at jeg giver mit barn mad, offentligt 

Anmeld