Read the baby, not the books.
RiUL skriver:
Tusind tak for dit svar
- er virkelig glad for du skriver det med at når folk kommentere på amningen, at du så ikke vælger at forsvare det, men bare siger at sådan gør vi
fedt!
Jeg elsker at amme, og har det ligesom dig, bliver glad når jeg hører om andre der følger sundhedsstyrelsens råd 
der er mange meninger og holdninger, men jeg tror kunsten er at holde det for sig selv i situationer hvor det ikke vil være konstruktivt at melde ud.
jeg har det ligesom dig mht grød og vælling, jeg bryder virkelig ikke om at folk har SÅ travl med at proppe det i halsen på deres børn under et halvt år fordi de "bare" har et appetitspring og derfor efterspørger brystet mere men det er nok mere uvidenhed og usikkerhed der gør at mødrene gør som de gør, for alle ønsker det bedst for deres børn.
ud over det udtrykker jeg ALDRIG min mening og holdning til det at mødre vælger at give deres børn vælling eller grød før de 6 mdr KUN hvis de selv spørger til min direkte holdning til det.
Men det er trist at se den generalle holdning til amning er som den er blevet.
men synes du skal kigge forbi slyngebarn.dk på det forum er der en masse mødre som interessere sig for amning, langtidsamning, at bære sit barn i vikle eller slyng og mange andre ting i denne retning. Der er jeg også

mere eller mindre fuld tid
Anmeld