Fik tæsk på grund af svigermor!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Muffinmus

man kan da ikke bruge mandens mor som undskyldning for at slå på sin kone????

Ud med hende så hurtigt som muligt, hun skulle satme ikke bo i mit hjem uden at respektere hverken mig man eller jeg selv...nope.

MIT HJEM, mit liv og min familie, en svigermor kan sgu ryge og rejse og fatter ens mand ikke det skal han sgu ryge med ud med det vuns.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Chris86

Anonym skriver:

Tak for jeres indlæg alle sammen .. Det fik mig til tænke mange ting igennem.. Har lovet mig selv og sagt det til manden også hvis jeg bliver rørt igen er det farvel, vil ikke finde mig i det igen! Da det er noget af det værste overhovedet.. JA vi har børn men de lå og sov tungt, plus kunne de ikke høre noget da jeg ikke "skreg" sad bare mens han gik løs.. Og ja jeg er udlændning! Men født og opvokset i DK men stadig holder men min egen kultur og regler.. Jeg må respektere hend lige meget hvad, og min mand har jeg ikkke lyst til miste , SLET IKKKEEEE!! jeg må holde ud til hun dør eller hvad end der sker med hend.. Hmm tjah ved ikke hvad jeg skal sige mere.. JEG SKAL NOK KLARE DET! For jeg elsker ham .. Håber ikke det her sker igen!!

Ja det siger det hele i "min verden"! Jeg var daffet!

Anmeld

27. februar 2012

mariamiss6

A&F skriver:

Tillad mig med alt min respekt at sige, det er lettere sagt end gjort. Lad mig fortælle hvorfor. Religion spiller nemlig en rolle. Og det gør kulturen også. Ts mand er måske forpligtet til at passe sin mor? Og det må/kan han ikke sige nej til? Ts mand er måske forsørgeren i hjemmet? Der er mange aspekter i det her, og mange bor faktisk sammen med deres svigermor/svigerfar. Kan sagtens forstå dit synspunkt. Og hun skal absolut ikke finde sig i vold.

Jeg ved godt at det meget sandsynligt er deres kultur, som gør at han føler sig forpligtiget til at lade sin kone passe sin mor på hendes gamle dage.....

Men uanset hvad du siger, så synes jeg ikke det er fair....

Tror du virkelig, hånden på hjertet, på at han aldrig slå hende igen? Kun fordi han kyssede hende og sagde undskyld de sexede samme nat?

Hvordan havde du egentlig forestillet dig, at det skulle blive muligt for dem at finde ro i det lille hjem, hvis TS' mand SKAL adlyde sin mors mindste vink?

Jeg vil altså gerne, fordi jeg lyder gnaven, påpege at jeg IKKE er racist. Jeg er heller ikke anti-muslim. Men jeg holder fast i at man aldrig skal lade sig underkue, hvad enten det er manden eller svigermor der styrer i hjemmet....

Svigermor har helt sikkert mulighed for at få de penge hun skal bruge for at forsørge sig selv, i sit eget hjem. De bor i Danmark jo... Hvis hun ikke er i stand til at arbejde, enten på grund af sygdom eller alderdom, så er hun berettiget til een eller anden form for understøttelse. 

ER hun i stand til at arbejde, så må hun finde et job, og forsørge sig selv.

Igen, vi bor i DK, alle sammen. Og det her land er indrettet sådan at alle har ret til et hjem og mad.... Det er ikke absolut nødvendigt at hun bor hos sin søn og dennes kone, og forstyrrer deres hverdag....

det lyder på mig som om at manden er totalt underlagt sin mors vilje, moren og TS er begge temperamentsfulde, og den ene vil ikke finde sig i hvad den anden bestemmer. Hvordan i alverden skal man nogensinde kunne undgå at der ikke igen opstår en diskussion, hvor manden står i klemme og mister besindelsen???

Hvis vi skal springe det der over med at den mand aldrig nogen sinde overhovedet skulel have brugt sine næver til at starte med, så må jeg medgive TS at svigermor er skyld i balladen.... 

Hun skal respektere at hun er i andre menneskers hjem,og trække snuden til sig, og lade konen og manden i hjemmet styre huset med alt hvad der tilhører. Og kan hun ikke det, må hun altså få sig et hjem der er hendes eget. 

Anmeld

27. februar 2012

sarahb

TS hvordan har du det dagen derpå???

Håber for alt i verden du er ok...

Anmeld

27. februar 2012

gonefishing

Malthes mor skriver:

Hvis far slår mor. Mor skændes med svigermor/farmor....Er der absolut behov for at kommunen kommer på banen...da børnenes tarv er det vigtigste og det da ikke er et sundt miljø, at vokse op i! Det handler om trivsel. 

er det jeg hele tiden har sagt! De andre er voksne mennesker og burde kunne klare sig selv, men børnene har intet valg

Anmeld

27. februar 2012

gonefishing

A&F skriver:

Jo da, 100%. En kvinde skal ikke slås på. Så hun har ret til at gå .

Problemet er vel at hvis mor er så blind og ikke vil gå fordi hun elsker far, går det så ikke ud over børnene fordi mor ikke kan være ansvarlig?

og vil lige sige at jeg har alt respekt for kultur og forskelligheder. Men når alt kommer til alt, så skal vi behandle hinanden ordentligt.

Anmeld

27. februar 2012

gonefishing

Jonatansmor skriver:

Jeg har ikke læst et eneste af de andre svar du har fået, men jeg synes du trænger til en opsang.

Uanset hvor modbydelig et menneske din svigermor er, er det ikke hendes skyld du får tæsk af din mand. Det er hans ansvar.
Uanset hvor forskellige dig og din svigermor er, uanset hvor meget I kan ryge i totterne på hinanden, er det skammeligt hvordan du finder på undskyldninger for at din mand skal have lov tilat slå på dig.
Gjorde det godt bagefter? Det er et klassisk misbrugsmønster. Han mister besindelsen og fortryder bagefter. Pissefejt er hvad det er, nosseløse lille skabning du har fundet dig der.

Har I børn? Håber det ikke. Ellers er det også din skyld at de vokser op med en mor der får tæsk. Har i døtre? Så flyt, inden du lærer dem at det er sådan mænd er når de er bedst. Har i sønner? Så flyt, inden de lærer at det er sådan mænd er når de er bedst.

Tag dit eget liv i dine egne hænder, få nu sagt fra. Hvorfor skal du finde dig i andet end det absolut bedste livet har at tilbyde? Tro mig, det er ikke en mand er ikke kan styre sit temperament.

Han burde slæbes om i gyden og have en omgang af 14 vrede feminister.

Pas på med at sige det, det gjorde jeg i starten af tråden.. puha men giver dig helt ret

Anmeld

27. februar 2012

A&F

mariamiss6 skriver:

Jeg ved godt at det meget sandsynligt er deres kultur, som gør at han føler sig forpligtiget til at lade sin kone passe sin mor på hendes gamle dage.....

Men uanset hvad du siger, så synes jeg ikke det er fair....

Tror du virkelig, hånden på hjertet, på at han aldrig slå hende igen? Kun fordi han kyssede hende og sagde undskyld de sexede samme nat?

Hvordan havde du egentlig forestillet dig, at det skulle blive muligt for dem at finde ro i det lille hjem, hvis TS' mand SKAL adlyde sin mors mindste vink?

Jeg vil altså gerne, fordi jeg lyder gnaven, påpege at jeg IKKE er racist. Jeg er heller ikke anti-muslim. Men jeg holder fast i at man aldrig skal lade sig underkue, hvad enten det er manden eller svigermor der styrer i hjemmet....

Svigermor har helt sikkert mulighed for at få de penge hun skal bruge for at forsørge sig selv, i sit eget hjem. De bor i Danmark jo... Hvis hun ikke er i stand til at arbejde, enten på grund af sygdom eller alderdom, så er hun berettiget til een eller anden form for understøttelse. 

ER hun i stand til at arbejde, så må hun finde et job, og forsørge sig selv.

Igen, vi bor i DK, alle sammen. Og det her land er indrettet sådan at alle har ret til et hjem og mad.... Det er ikke absolut nødvendigt at hun bor hos sin søn og dennes kone, og forstyrrer deres hverdag....

det lyder på mig som om at manden er totalt underlagt sin mors vilje, moren og TS er begge temperamentsfulde, og den ene vil ikke finde sig i hvad den anden bestemmer. Hvordan i alverden skal man nogensinde kunne undgå at der ikke igen opstår en diskussion, hvor manden står i klemme og mister besindelsen???

Hvis vi skal springe det der over med at den mand aldrig nogen sinde overhovedet skulel have brugt sine næver til at starte med, så må jeg medgive TS at svigermor er skyld i balladen.... 

Hun skal respektere at hun er i andre menneskers hjem,og trække snuden til sig, og lade konen og manden i hjemmet styre huset med alt hvad der tilhører. Og kan hun ikke det, må hun altså få sig et hjem der er hendes eget. 

Jeg er enig i alt hvad du siger, og tro det eller ej, mange mænd stopper med at slå, og nogle gentager det. Håber for TS at hendes mand aldrig gentager det. Så skal hun forlade ham straks. Men det er op til hende, hvad hun vil. Og hun vælger at tilgive ham. Så håber jeg at han forstår alvoren i hvad han gjorde, og hvor stort et hjerte hans kone egentlig har. Mht svigermoren, ja, du har til dels ret når vi bor i dagens dk, men mange vælger at lade deres forældre bo hos sig . Det er dog ikke ensbetydende med, at svigermor skal bestemme . Mange familier lever i harmoni sammen, og mange lever desværre også som TS. Jeg håber de finder en løsning på deres uoverenstemmelse, for det er meget svært at leve under samme tag med nogen man ikke kan med.

Anmeld

27. februar 2012

A&F

Flodkilling skriver:

Problemet er vel at hvis mor er så blind og ikke vil gå fordi hun elsker far, går det så ikke ud over børnene fordi mor ikke kan være ansvarlig?

og vil lige sige at jeg har alt respekt for kultur og forskelligheder. Men når alt kommer til alt, så skal vi behandle hinanden ordentligt.

Hun har jo valgt at tilgive ham denne gang, og hun tror jo på det ikk sker igen . Så vil hun jo forlade ham. Håber for hende og børnene det ikke gør. Personligt vil jeg aldrig finde mig i vold,. Og ja, mennesket skal behandles ordentligt uanset kultur .

Anmeld

27. februar 2012

Jonatansmor

Flodkilling skriver:

Pas på med at sige det, det gjorde jeg i starten af tråden.. puha men giver dig helt ret

Ja her er der heller ikke meget andet end hovedrysten tilovers for sådan en opførsel. Forstår ikke man finder sig i det, har man børn i sådan et miljø burde man få en opsang. Forstår ikke rigtigt hvordan andre kan møde det med åbent sind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.