Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Tror der er snakke om VisaElektron. De er nemlig udgået, men det er min. snart et år siden ..

Ja, det har jeg også skrevet længere nede i tråden Har selv VisanDankort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ja, det har jeg også skrevet længere nede i tråden Har selv VisanDankort

Ups , Det er det der med at læse det hele inden man skriver

Jeg har MasterCard, men er blevet advaret om at der er forskel på de to som er på market. Det jeg har, fik jeg bar automatisk da VisaElektron døde ud.
Jeg tør simpelthen ikk anskaffe mig et kort der konstant kan laves : 'på beløbet' med

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Ups , Det er det der med at læse det hele inden man skriver

Jeg har MasterCard, men er blevet advaret om at der er forskel på de to som er på market. Det jeg har, fik jeg bar automatisk da VisaElektron døde ud.
Jeg tør simpelthen ikk anskaffe mig et kort der konstant kan laves : 'på beløbet' med

Hi hi For mig er VisaDankort det bedste, da man netop kan hæve på beløbet og på den måde ikke bruge flere penge end nødvendigt

Anmeld

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Hi hi For mig er VisaDankort det bedste, da man netop kan hæve på beløbet og på den måde ikke bruge flere penge end nødvendigt

Men du kan også lave minus på kontoen? ikke..

Anmeld

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Baagøe skriver:

Det er så kun i din bank Min far arbejder i Danske Bank og han siger, det ikke udgår der - gudskelov for det!

Hvilken bank har du?

Ej, både Nørresundby Bank og Spar Nord bank har dem ikke mere 

Anmeld

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Baagøe skriver:

Det er så kun i din bank Min far arbejder i Danske Bank og han siger, det ikke udgår der - gudskelov for det!

Hvilken bank har du?

Men nu snakker jeg jo også om Debit kort - det glemte jeg bare at skrive fordi jeg sad i min egen verden 

Anmeld

25. februar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er ikke i alle banker at visa electron udgår,de har det i nordea,og de har ikke tænkt sig at lave om på det.

Det er kun nogle måneder siden,jeg fik et nyt.

Danske bank har for nogle år siden,lavet ders hæveekort om,til et mastercard ala elctron,og det er simpelhent noget skod,de fleste butikker tager det nemlig stadig ikke.

Anmeld

25. februar 2012

Toshiba

LouiseVous skriver:

Tror der er snakke om VisaElektron. De er nemlig udgået, men det er min. snart et år siden ..

Visa Elektron er da ikke udgået...? fik da ny konto sidste uge med sådan et kort

Anmeld

25. februar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Det er kun Visa-Electron der udgår. Det almindelige Visa kan man sagtens få

Også det jeg mente

Anmeld

25. februar 2012

Miin'Baby'Mus

mea skriver:

Det er ikke i alle banker at visa electron udgår,de har det i nordea,og de har ikke tænkt sig at lave om på det.

Det er kun nogle måneder siden,jeg fik et nyt.

Danske bank har for nogle år siden,lavet ders hæveekort om,til et mastercard ala elctron,og det er simpelhent noget skod,de fleste butikker tager det nemlig stadig ikke.

Det er også hævekortet jeg snakker om..

Tror da også at jeg fik skrevet allerførst at jeg ikke vil have dankort  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.