Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

morethanperfect

SpunkenJo skriver:

Det lyder som om du har et MasterCard debit. Og med det er der visse begrænsninger, man kan bla kun købe på beløbet i butikkerne og kun hæve cash i bank/automat, og derudover er det ikke alle butikker der tager kortet.

Et alm. MasterCard er et kreditkort, og der kan man betale uden dæknin i op til 30 dage og bedst egnet til rejser, større køb af elektronik osv.

Få dig et visakort istede, eller som supplement

Jeg har Mastercard Debit og kan hæve over i nogle butikker ..
De er dem selv der bestemmer om de vil ha man kan det hvis man har Mastercard ..
I Coop kan man f.eks godt

Og Visa Udgår , derfor kan man ikke bestille Visa mere .. Desværre ..

Ts: Jeg syns også det er skide irriterende .. Ved desværre ikke hvorfor   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

morethanperfect skriver:

De er dem selv der bestemmer om de vil ha man kan det hvis man har Mastercard ..

Ja jeg kan også hæve over, det kommer helt an på hvilken butik man er i 

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

birthee skriver:

Førhen havde jeg VisaElectron, men det udløb så, og jeg skulle have et nyt kort... Jeg kunne så ikke få samme type kort igen, men fik Mastercard Debet... samme princip, og samme betaling for at have et kort der fungerer på den måde...

Med hensyn til det med at tilbageføre penge til kortet, har jeg kun haft behov for det en enkelt gang i IKEA, og der kunne jeg se pengene efter 14 dage...

Jeg synes, det er nemmest med Visa, da pengene oftest bliver hævet samme dag undtaget udlandet naturligvis

Anmeld

24. februar 2012

AndreasMor84

Oh my god... Jeg har et midlertidig master card da vi skal have nye visa efter banken gik ned og jeg HADER det!!! Skal aldrig have sådan et kort.. Grrr.. Hvad er pointen med dem?

Anmeld

24. februar 2012

AndreasMor84

morethanperfect skriver:

VVi

Visa udgår??

Anmeld

24. februar 2012

Chr-Hei

AndreasMor84 skriver:

Visa udgår??

Det er visa electron der udgår ikke visa dankort
Vi har lige fået lavet vores Visa dankort igen;

Anmeld

24. februar 2012

morethanperfect

AndreasMor84 skriver:

Visa udgår??

Electron

Anmeld

24. februar 2012

An&Jo

nu har jeg aldrig fået penge tilbage på kortet før, jeg vælger altid bare at få dem som kontanter..
Men læs din kontrakt igennem angående kortet, der skulle gerne stå ldit om hvorfor det tager så lang tid..

Derudover kan jeg slet ikke nikke genkendende til at man ikke kan bruge det ret mange steder, jeg har aldrig kontanter, og bruger mit mastercard debit over alt faktisk..

ud af alle de butikker jeg har været i, imens jeg har haft det, har jeg fået afvide 2 gange at de ikke tog det kort, og det var i en slik forretning, så det irriterede mig egentlig ikke så meget..

mht at de først hæver pengene dagen efter man har købt, sådan er det altså tit, da transaktionen kan tage lidt tid, men beløbet bliver altid reserveret, så du kan stadig ikke bruge flere penge end der var på kortet til at starte med, og har man netbank eller mobilbank, så kan du jo gå ind og se hvad der er til rådighed på kortet..

Anmeld

24. februar 2012

Laulund87

Det er skam ikke frivilligt. Visa udgår og Mastercard kommer ind..

I min bank kan man slet ikke få Visa mere, og i min gamle bank fik vi også brev om at Visa udgik og at man derfor skal have Mastercard 

fejl

Anmeld

24. februar 2012

AndreasMor84

Chr-Hei skriver:

Det er visa electron der udgår ikke visa dankort
Vi har lige fået lavet vores Visa dankort igen;

Jeg ku heller ik lige forstå det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.