Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.997 visninger
66 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Ja, vi har Mastercard herhjemme.. Men jeg må sige at jeg er ret træt af det, der er faktisk mange butikker hvor man ikke kan bruge det og der kan endda gå op til 30 dage før man får refunderet penge for varer man har byttet.

Hvorfor er det lige at der kan gå 30 dage før man får sine penge tilbage?. De skriver der KAN gå op til 30 dage, men der går jo netop 30 dage, der går ikke kun 10 dage. 

Syntes det er virkelig frustrerende og nej vi ønsker ikke og have dankort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Muffinmus

jamen master card er jo lavet meget til dem der rejser, dem der evt køber meget elektronuik osv...for der følger jo ofte diverse forsikringer med, det er der i hvert fald med vores master card.

Og der ud over bliver pengene jo først trukket senere, hvilket jo er et minus for folk med dårlig økonomi, men lige gyldigt hvis man ellers altid har lidt penge på kontoen.

Tænker ikke rigtigt over det, for bruger mit dankort i danmark til almindelig køb og mit mastercard til køb af eletronisk udstyr, rejser og i udlandet visse steder. Og der reges vist først fra den 20, så køber i noget kan der sagtens gå de 30 dage før i fårpenge retur eller beløbet overhovedet bliver trukket ved et køb.

Så, mastercard er til andre ting end dagligt brug.

Anmeld

23. februar 2012

Miin'Baby'Mus

MariaE skriver:

jamen master card er jo lavet meget til dem der rejser, dem der evt køber meget elektronuik osv...for der følger jo ofte diverse forsikringer med, det er der i hvert fald med vores master card.

Og der ud over bliver pengene jo først trukket senere, hvilket jo er et minus for folk med dårlig økonomi, men lige gyldigt hvis man ellers altid har lidt penge på kontoen.

Tænker ikke rigtigt over det, for bruger mit dankort i danmark til almindelig køb og mit mastercard til køb af eletronisk udstyr, rejser og i udlandet visse steder. Og der reges vist først fra den 20, så køber i noget kan der sagtens gå de 30 dage før i fårpenge retur eller beløbet overhovedet bliver trukket ved et køb.

Så, mastercard er til andre ting end dagligt brug.

Ej, når vi bruges vores mastercard i butikker så bliver de trukket samme dag eller dagen efter, så det passer ikke helt.. Vi har kun problemer når vi skal have penge tilbage...

Men ville hører HVORFOR der går 30 dage?  Der må være en specifik grund...

Anmeld

23. februar 2012

Silas&Mille

Norman skriver:

Ej, når vi bruges vores mastercard i butikker så bliver de trukket samme dag eller dagen efter, så det passer ikke helt.. Vi har kun problemer når vi skal have penge tilbage...

Men ville hører HVORFOR der går 30 dage?  Der må være en specifik grund...

Tror ikke der er nogen herinde der sådan lige kan svare på det. Sådan har det vist altid været med Mastercard.

Men tror da din bank kan svare dig på det

Anmeld

23. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Silas&Mille skriver:

Tror ikke der er nogen herinde der sådan lige kan svare på det. Sådan har det vist altid været med Mastercard.

Men tror da din bank kan svare dig på det

Hehe ja, det kan de nu nok. Men tænkte der måske var en herinde der var klog 

Anmeld

23. februar 2012

Pige2009

Forstår heller ikke, hvorfor folk vil have MasterCard fremfor Visa

Anmeld

23. februar 2012

Noneother

Hvis det er en butik/firma du vil have penge tilbage fra og der kan gå op til 30 dage, så er det klart at der går 30 dage. Butikker gør altid klogest i at holde på pengene så længe som muligt, da de derved står på deres konto og trækker renter. ... Så kan være at de venter til sidste øjeblik med at tilbageføre, men det har jo ikke så meget med kortet at gøre.

Anmeld

23. februar 2012

birthee

Baagøe skriver:

Forstår heller ikke, hvorfor folk vil have MasterCard fremfor Visa

Førhen havde jeg VisaElectron, men det udløb så, og jeg skulle have et nyt kort... Jeg kunne så ikke få samme type kort igen, men fik Mastercard Debet... samme princip, og samme betaling for at have et kort der fungerer på den måde...

Med hensyn til det med at tilbageføre penge til kortet, har jeg kun haft behov for det en enkelt gang i IKEA, og der kunne jeg se pengene efter 14 dage...

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

så er det fordi vi har et mastercard gold...der regner de nemlig fra den 20 til den 20, så derfor kan der snildt gå næsten en måned før de trækker pengene, det skal jeg nemlig altid lige huske når jeg ser de ikke er trukket:-)

Anmeld

23. februar 2012

Miin'Baby'Mus

MariaE skriver:

så er det fordi vi har et mastercard gold...der regner de nemlig fra den 20 til den 20, så derfor kan der snildt gå næsten en måned før de trækker pengene, det skal jeg nemlig altid lige huske når jeg ser de ikke er trukket:-)

Jamen syntes du ikke også det er træls.? Måske er det fordi jeg er lidt af en kontrolfreak og syntes det er træls jeg aldrig ved hvornår jeg kan forvente at få pengene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.