Mastercard

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Baagøe skriver:

Ja, se, så er vi på bølgelængde Debit kort... er det kort, man ikke kan overtrække på, eller hvordan?

Altså jeg kan godt trække over på beløb i butikkerne, men jeg kan ikke overtrække kortet, altså når der ikk er flere penge så er der ikke flere penge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Baagøe skriver:

Men det er jo kun VisaElectron, der er udgået. Der er forskel på det og så det almindelige Visa og du skriver kun Visa, som ikke er udgået

Ja men det er fordi jeg i mit første indlæg giver udtryk for at jeg har Mastercard debit eftersom jeg ikke ønsker dankort, så har jeg bare ligesidet brugt forkortelsen Mastercard og Visa fordi jeg er for doven til at skrive resten - men det har andre ikke opfanget 

Anmeld

26. februar 2012

morethanperfect

Baagøe skriver:

Det fremgik bare ikke tydeligt

Nix , det gik lidt hurtigt  

Anmeld

26. februar 2012

2børn2

Norman skriver:

UdløsereJa, vi har Mastercard herhjemme.. Men jeg må sige at jeg er ret træt af det, der er faktisk mange butikker hvor man ikke kan bruge det og der kan endda gå op til 30 dage før man får refunderet penge for varer man har byttet.

Hvorfor er det lige at der kan gå 30 dage før man får sine penge tilbage?. De skriver der KAN gå op til 30 dage, men der går jo netop 30 dage, der går ikke kun 10 dage. 

Syntes det er virkelig frustrerende og nej vi ønsker ikke og have dankort.

Indløseren (PBS) tager et ekstra gebyr ved butikker/ firmaer for at hæve pengeindenfor 7 dage/ med det samme hvorimod det er gratis hvis man kan vente 30 dage. Og det gebyr er ret højt.
Det samme gælder så den anden vej rundt. Mastercard lever af renterne på pengene der kører rundt.

Det er forklaringen.

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

Norman skriver:

Altså jeg kan godt trække over på beløb i butikkerne, men jeg kan ikke overtrække kortet, altså når der ikk er flere penge så er der ikke flere penge.. 

Oki doki

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

Nix , det gik lidt hurtigt  

Hi hi

Anmeld

27. februar 2012

Pige2009

Norman skriver:

Ja men det er fordi jeg i mit første indlæg giver udtryk for at jeg har Mastercard debit eftersom jeg ikke ønsker dankort, så har jeg bare ligesidet brugt forkortelsen Mastercard og Visa fordi jeg er for doven til at skrive resten - men det har andre ikke opfanget 

Bare ærgeligt at det så giver anledning til misforståelser. Men så fik vi da lige det afklaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.